Tænder på min mands xkone :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Multebær

KaMa skriver:

Præcis min tanke.. !

Fnis fnis. Lidt rart at vide at der er andre der har den samme umiddelbare reaktion. 

Den anden dag fik jeg mega griner over en Pernille (klh eller noget) som skrev i en PB at den ven hun sad med synes jeg var hot. LOL. Tror rigtig mange herinde modtog den samme besked - en eller anden hoax havde et behov for at få lidt opmærksomhed og fiskede nok efter at man skrev tilbage. Intet sted på internettet er helligt for liderligheden  

Halleluja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Vial

Multebær skriver:

Fnis fnis. Lidt rart at vide at der er andre der har den samme umiddelbare reaktion. 

Den anden dag fik jeg mega griner over en Pernille (klh eller noget) som skrev i en PB at den ven hun sad med synes jeg var hot. LOL. Tror rigtig mange herinde modtog den samme besked - en eller anden hoax havde et behov for at få lidt opmærksomhed og fiskede nok efter at man skrev tilbage. Intet sted på internettet er helligt for liderligheden  

Halleluja 

Ja, det brev fik jeg også. Synes det var lidt vildt, at lækker ung mand skulle finde nybagt single tvillingemor med hængepa.. øjne interessant.

De er heldigvis lette at spotte, synes jeg. Er meget skeptisk, må jeg indrømme.

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

Multebær skriver:

Halleluja 

Jeg ku forstå hvis nu jeg havde bedt jer skrive saftige ting I selv har oplevet men jeg beder rent faktisk om hjælp fordi det frustrerer mig og jeg ik vidste hvad der gik af mig

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg ku forstå hvis nu jeg havde bedt jer skrive saftige ting I selv har oplevet men jeg beder rent faktisk om hjælp fordi det frustrerer mig og jeg ik vidste hvad der gik af mig

Det kan jeg da godt forstå.

Men det er altså helt naturligt søde ven.
Så prøv om ikke du bare kan tage din krops reaktioner med et gran salt og sige "nå".

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan jeg da godt forstå.

Men det er altså helt naturligt søde ven.
Så prøv om ikke du bare kan tage din krops reaktioner med et gran salt og sige "nå".

Tak sussie. Du er altid så sød til at forstå og komme medråd og opbakning

Anmeld

12. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen kan man andet når der er så søde piger som du??

Anmeld

12. januar 2011

lisbethita

Anonym skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.