Anonym skriver:
Har brug for at høre hva I tænker og hva der sker i kroppen på mig. Min mands xkone er massør og jeg har fået behandling hos hende idag. Vores forhold er fint. Hun er sød og rar. Men idag da jeg lå der kun i bukser og hendes hender smurt i olie på min krop, blev jeg tændt. Jeg har aldrig oplevet det før. Jeg elsker min mand højt og har aldrig været sammen med en pige. Hvad sker der i kroppen på mig? Kan nogen forklare mig hvad der er galt???Hilsen ano som har lyst til at få massage hen snaaart
At blive masseret er dejligt, og selvfølgelig kan det vække en masse følelser, især fysiske i en. Og så må man heller ikke glemme, at vi alle har en hvis portion biseksualitet i os..nogle mere, andre mindre.
Så du må jo lige gå på opdagelse i dig selv og finde ud af, om det hun vækkede, blot var følelser pga massagen, eller der også var seksuelle følelser forbundet med billeder af dig og hende sammen.
Er det, det første, jamen så nyd stunderne, hvor din krop bliver vækket til live, og lad lillefar få glæde af det. Og er det, det andet, jamen så må du jo se at få prøvet det af, så du kan få styr på din seksualitet.
Du vil ikke være den første og heller ikke den sidste.
Evt. kan du få en snak med Zafir, hun er helt åben omkring den slags ting og kan sikkert rådgive dig langt bedre end jeg.

Kærligst
Sussie
Anmeld