Tænder på min mands xkone :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Kære Ano.

Nu er jeg selv uddannet som massør. Så derfor kender jeg til det du har oplevet i dag.

Du kan være ganske rolig, det er helt normalt det du oplevede, mange der får massagde bliver "tændt" af massøren. Det kan være den mest frastødende person, der står der og massagere dig på ryggen, og stadigvæk vil du blive en smule våd i trussen, når først massøren går igang med at gnubben din ryg.

Det sker simpelthen fordi, du udsender en del af det stof, der også bliver udsendt når du har sex.

Mange mænd der får massagde får også rejsning under massagen, og det er ikke noget de selv kan styrre.

Så for at gøre en lang historie kort, så er det ikke selve Xén du tænder på, men simpelthen behandlingen der gør du bliver tændt.

Godt at høre jeg ik er unormal. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Multebær

Ej jeg kunne altså ikke lade være med at grine lidt da jeg læste dit indlæg ano. Forestiller mig bare at du er en hoax - altså at du ikke har oplevet det men bare geren vil sætte lidt fut i liderligheden på baby.dk. 

Håber ikke du tager det ilde op hvis de virkelig er noget du har oplevet - men synes det lyder som en 'saftstarter' som skulle få brugerne herinde til at udlevere små frække historier 

Anmeld

11. januar 2011

merle2010

haha kender da selv en pige der havde været gift med en mand i 7 år, men så fandt lykken med en anden dame, og aldrig har været mere lykkelig.. så det kan da godt være, at du kan tænde på damer at det så lige er din mands x, det er jo lidt mærkeligt.. hehe

jeg kan da osse godt tænde på andre tøser, hvis de er lækre eller tiltrækkende.. det er vidst nok meget normalt..

så bare rolig

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Har brug for at høre hva I tænker og hva der sker i kroppen på mig. Min mands xkone er massør og jeg har fået behandling hos hende idag. Vores forhold er fint. Hun er sød og rar. Men idag da jeg lå der kun i bukser og hendes hender smurt i olie på min krop, blev jeg tændt. Jeg har aldrig oplevet det før. Jeg elsker min mand højt og har aldrig været sammen med en pige. Hvad sker der i kroppen på mig? Kan nogen forklare mig hvad der er galt???Hilsen ano som har lyst til at få massage hen snaaart

At blive masseret er dejligt, og selvfølgelig kan det vække en masse følelser, især fysiske i en. Og så må man heller ikke glemme, at vi alle har en hvis portion biseksualitet i os..nogle mere, andre mindre.
Så du må jo lige gå på opdagelse i dig selv og finde ud af, om det hun vækkede, blot var følelser pga massagen, eller der også var seksuelle følelser forbundet med billeder af dig og hende sammen.
Er det, det første, jamen så nyd stunderne, hvor din krop bliver vækket til live, og lad lillefar få glæde af det. Og er det, det andet, jamen så må du jo se at få prøvet det af, så du kan få styr på din seksualitet.
Du vil ikke være den første og heller ikke den sidste.
Evt. kan du få en snak med Zafir, hun er helt åben omkring den slags ting og kan sikkert rådgive dig langt bedre end jeg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Multebær skriver:

Ej jeg kunne altså ikke lade være med at grine lidt da jeg læste dit indlæg ano. Forestiller mig bare at du er en hoax - altså at du ikke har oplevet det men bare geren vil sætte lidt fut i liderligheden på baby.dk. 

Håber ikke du tager det ilde op hvis de virkelig er noget du har oplevet - men synes det lyder som en 'saftstarter' som skulle få brugerne herinde til at udlevere små frække historier 

slet ikke.. jeg har været på baby.dk længe og har en søn på 15 mdr også. jeg har bare ikke lyst til at offentliggøre mig.

er ked af du tror sådan :-(

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

At blive masseret er dejligt, og selvfølgelig kan det vække en masse følelser, især fysiske i en. Og så må man heller ikke glemme, at vi alle har en hvis portion biseksualitet i os..nogle mere, andre mindre.
Så du må jo lige gå på opdagelse i dig selv og finde ud af, om det hun vækkede, blot var følelser pga massagen, eller der også var seksuelle følelser forbundet med billeder af dig og hende sammen.
Er det, det første, jamen så nyd stunderne, hvor din krop bliver vækket til live, og lad lillefar få glæde af det. Og er det, det andet, jamen så må du jo se at få prøvet det af, så du kan få styr på din seksualitet.
Du vil ikke være den første og heller ikke den sidste.
Evt. kan du få en snak med Zafir, hun er helt åben omkring den slags ting og kan sikkert rådgive dig langt bedre end jeg.

Kærligst
Sussie

prøve det af!? Vil jo ik være min mand utro.

Hmm hvad er der med Zafir som hun bedre kan forklare?

Anmeld

11. januar 2011

Multebær

Anonym skriver:

slet ikke.. jeg har været på baby.dk længe og har en søn på 15 mdr også. jeg har bare ikke lyst til at offentliggøre mig.

er ked af du tror sådan :-(

Det var ikke ment for at gøre dig ked af det. Håber du har forståelse for det. Det er efter min mening et lidt specielt emne du bringer op så vi reagerer nok instinktivt forskelligt på at læse det. Jeg kom med min umiddelbare reaktion.

Jeg håber du finder ro i dit sind hvis det er det du ønsker. Det er jo for de fleste af os nok svært når man går og tænder på en anden end den man er i et forhold med. 

Men altså fysisk tiltrækning samt liderlighed ved berøring har for mig at se ikke noget med kærlighed at gøre. Det kan dig ødelægge kærlighedsforhold så hvis det var mig ville jeg nok ikke lade mandens x røre mere ved mig og i stedet spørge manden om han ville have lyst til at give mig en ordentlig tur med olie

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

prøve det af!? Vil jo ik være min mand utro.

Hmm hvad er der med Zafir som hun bedre kan forklare?

Zafir er bare bedre til at forklare den slags ting, så man får ro på sig.
Hun har så mange erfaringer og ved så mange ting.
Og nej..jeg mener da ikke du skal være din mand utro, hvis det er det du sammenligner det med. Jeg mener blot, at du skal tænke tingene godt igennem, og læse om det, føle efter inde i dig selv. Og finde ud af hvordan du har det med tingene.

Anmeld

11. januar 2011

Vial

Multebær skriver:

Præcis min tanke.. !

Anmeld

11. januar 2011

Jarnsaxa

Jeanne skriver:

Det har ikke noget med hende at gøre. Det handler om berøringen Hud mod hud er en meget intim form for kontakt, og kan frembringe en masse følelser

Jeg er enig.

Vi har alle erogene zoner, og det sådan set lige meget, hvem der rører ved dem, så kan man sagtens komme til at tænde på det. Det er ekstremt normalt, og det betyder som sagt ikke, at du tænder på hverken hende eller kvinder generelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.