Tænder på min mands xkone :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Anonym trådstarter

Har brug for at høre hva I tænker og hva der sker i kroppen på mig. Min mands xkone er massør og jeg har fået behandling hos hende idag. Vores forhold er fint. Hun er sød og rar. Men idag da jeg lå der kun i bukser og hendes hender smurt i olie på min krop, blev jeg tændt. Jeg har aldrig oplevet det før. Jeg elsker min mand højt og har aldrig været sammen med en pige. Hvad sker der i kroppen på mig? Kan nogen forklare mig hvad der er galt???Hilsen ano som har lyst til at få massage hen snaaart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Diana...

Har du prøvet at få massage før? 

Anmeld

11. januar 2011

Happiness

Mon ik bare du er blevet tændt af hendes berøring. At hun ramte noget dejligt?

Tror ik nødvendigvis at du er tændt på hende, men af at blive rørt hvor hun nu rørte..

Anmeld

11. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det har ikke noget med hende at gøre. Det handler om berøringen Hud mod hud er en meget intim form for kontakt, og kan frembringe en masse følelser

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Har brug for at høre hva I tænker og hva der sker i kroppen på mig. Min mands xkone er massør og jeg har fået behandling hos hende idag. Vores forhold er fint. Hun er sød og rar. Men idag da jeg lå der kun i bukser og hendes hender smurt i olie på min krop, blev jeg tændt. Jeg har aldrig oplevet det før. Jeg elsker min mand højt og har aldrig været sammen med en pige. Hvad sker der i kroppen på mig? Kan nogen forklare mig hvad der er galt???Hilsen ano som har lyst til at få massage hen snaaart

Spændende Altså jeg har også tændt på nogle piger, men ved ikke helt hvad det er, fordi jeg har ikke en følelse af at jeg vil have sex med en pige.... Det vil jeg helt sikker kun med en fyr... Men men men jeg har ikke særlig mange tanker om sex og tænker derfor på at det kunne være grunden til at jeg kan tænde på en pige, men jeg er ikke helt sikker Jeg har aldrig haft en pige kæreste og har heller ikke tanker om at ville have det....

Anmeld

11. januar 2011

Miamaja

Diana... skriver:

hahaha ej, undskyld det lod bare enormt sjovt i mine orer

Men ja, maaske det var en ide at bede manden derhjemme om lidt massage

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Ja mange gange før gennem de sidste år. Men første gang af hende

Anmeld

11. januar 2011

Klumpe-dumpe

Kære Ano.

Nu er jeg selv uddannet som massør. Så derfor kender jeg til det du har oplevet i dag.

Du kan være ganske rolig, det er helt normalt det du oplevede, mange der får massagde bliver "tændt" af massøren. Det kan være den mest frastødende person, der står der og massagere dig på ryggen, og stadigvæk vil du blive en smule våd i trussen, når først massøren går igang med at gnubben din ryg.

Det sker simpelthen fordi, du udsender en del af det stof, der også bliver udsendt når du har sex.

Mange mænd der får massagde får også rejsning under massagen, og det er ikke noget de selv kan styrre.

Så for at gøre en lang historie kort, så er det ikke selve Xén du tænder på, men simpelthen behandlingen der gør du bliver tændt.

Anmeld

11. januar 2011

Diana...

Miamaja skriver:

hahaha ej, undskyld det lod bare enormt sjovt i mine orer

Men ja, maaske det var en ide at bede manden derhjemme om lidt massage

Der var nu ikke noget sjovt i det 

Jeg har bare hørt det fra mange at de får den følelse. Så det kan jo godt komme bag på en hvis man ikke har fået massage af en prof før 

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Mon ik bare du er blevet tændt af hendes berøring. At hun ramte noget dejligt?

Tror ik nødvendigvis at du er tændt på hende, men af at blive rørt hvor hun nu rørte..

Jamen har fået massge MANGE gange før. Både af en prof og af manden eller en veninde eller ven. Men ik følt sådan før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.