Har brug for at høre hva I tænker og hva der sker i kroppen på mig. Min mands xkone er massør og jeg har fået behandling hos hende idag. Vores forhold er fint. Hun er sød og rar. Men idag da jeg lå der kun i bukser og hendes hender smurt i olie på min krop, blev jeg tændt. Jeg har aldrig oplevet det før. Jeg elsker min mand højt og har aldrig været sammen med en pige. Hvad sker der i kroppen på mig? Kan nogen forklare mig hvad der er galt???Hilsen ano som har lyst til at få massage hen snaaart
Kære Ano.
Nu er jeg selv uddannet som massør. Så derfor kender jeg til det du har oplevet i dag.
Du kan være ganske rolig, det er helt normalt det du oplevede, mange der får massagde bliver "tændt" af massøren. Det kan være den mest frastødende person, der står der og massagere dig på ryggen, og stadigvæk vil du blive en smule våd i trussen, når først massøren går igang med at gnubben din ryg.
Det sker simpelthen fordi, du udsender en del af det stof, der også bliver udsendt når du har sex.
Mange mænd der får massagde får også rejsning under massagen, og det er ikke noget de selv kan styrre.
Så for at gøre en lang historie kort, så er det ikke selve Xén du tænder på, men simpelthen behandlingen der gør du bliver tændt.
Anmeld