Mor-til-Hasse skriver:
Heej 
Ja han er faktisk ved at trille lidt fra mave til ryg, og sætte benene så hårdt i jorden/gulvet at han sådan nærmest står i bro - hvis du kan forestille dig det
ser vældig skægt ud
okay, og de har syntes det var fint hun tog så lidt på? de har heller ikke "truet" med indlæggelse, det er bare mig der er så nervøs for det
hmm, ja det kunne jo måske godt ske... han sov også 3 timer til eftermiddag forleden, det har han vitterligt ALDRIG gjort førhen... men han fik astmatisk bronkitis i sidste uge, og en anden jeg kender som også har fortidlig født fortalte at hendes dreng var 14 dage om at spise normalt igen, og han var også på under 500 ml om dagen, hvilket Hasse så snadeligt også er nu.. tror måske han har spist KNAP 200 ml i dag.. det ikke meget...
HVilke medicin for han for AB? Nåh men tjo spér har da været her meget ofte til ekstra tjek med vægten, men altså man kan jo ikke tvinge dem til at spise, og så længe de tager på, så får de jo hvad de har brug for. Jeg ved godt det er nemt for mig at sige, men Hasse er ved at være så gammel nu, at han selv ved hvornår nok er nok. (Jeg var ligesom dig, da Malucca var lille-lille, og kan stadig falde i den grøft når hun ikke spiser)Men prøv at slappe af omkring måltiderne og fokuser knap så meget på hvor meget han spiser, og så måske give ham en lille flaske i mellem. måske bare med 20ml i. og tager han bare 5ml, så er det jo + 5ml. Du spiser jo heller ikke så meget hvis du er lidt skidt-mas :) Og så tænkte jeg på har du fået tjekket hans øre fornylig? Malucca døjede rigtig meget med ørene, og hun gav ikke udtryk for det, udover hun faktisk ikke ville spise. (ørerne og tigerspring, en af de ting gjorde hun ikke ville spise, sikkert som amen i kirken) Ja det er nu det bliver rigtig sjovt, med den store bassen, nu hvor han begynder at lege gymnast. (Og nu hvor han bevæger sig, forbrænder han jo også mere, så derfor falder vægtstigningen) Undskyld min computer driller, derfor står det ud i en køre.
Anmeld