Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her har i så lidt billedespam af min lille dejlige guldklump! 61 cm og 5100 gram! Noget mere end 26 cm og 470 gram..!
enjoy!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han ligner bare sin mor Hvor er han bare nuttet. Og ja han er da noget større end da han kom til verden må man sige.
Mor-til-Hasse skriver: Her har i så lidt billedespam af min lille dejlige guldklump! 61 cm og 5100 gram! Noget mere end 26 cm og 470 gram..! enjoy!
ÅRh hvor er han lækker
Hvor er han bare skøn.
Billede 1: Genialt lille smil..
Chatarina skriver: ÅRh hvor er han lækker
ihhh tak og han er så pæn i jakken jeg købte af dig
lisesp83 skriver: Hvor er han bare skøn. Billede 1: Genialt lille smil..
tusind tak
mullesmith2 skriver: Han ligner bare sin mor Hvor er han bare nuttet. Og ja han er da noget større end da han kom til verden må man sige.
hihi ja de siger godt nok han er ved at få mere fra mig nu.. i starten lignede han kun sin far
Hvor er han en kær lille dreng, som bare er skudt i vejret
Madeleine blev målt til 60cm og 5100g den 15 december 2 mdr der, så lille Hasse har da rigtig haft travlt
Tina&Martin skriver: Hvor er han en kær lille dreng, som bare er skudt i vejret Madeleine blev målt til 60cm og 5100g den 15 december 2 mdr der, så lille Hasse har da rigtig haft travlt
tja både og.. vi havde SP igår og der havde han kun taget 200 gram på, på 1 måned... det var ikke helt optimalt, men hans vægt har aldrig haft de store stigninger
Mor-til-Hasse skriver: tja både og.. vi havde SP igår og der havde han kun taget 200 gram på, på 1 måned... det var ikke helt optimalt, men hans vægt har aldrig haft de store stigninger
Ej det var ikke så meget Men igen, så var han jo bare en lille bitte baby da han kom ud, så det kræver jo noget af et tilløb!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128