Hasse 9 måneder(5 måneder korrigeret!) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Ej det var ikke så meget  Men igen, så var han jo bare en lille bitte baby da han kom ud, så det kræver jo noget af et tilløb!!!

ja, det siger hun også... men man frygter jo bare at skulle indlægges igen med sonde osv... men hun siger heldigvis at så længe han tager på er det acceptabelt.. men vi har kun været hjemme i 3 mdrt efter at have været indlagt i over 5 mdr, så er slet ikke mentalt klar til en evt indlæggelse men vi  bare for at han snart synes maden igen er dejlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

liwsmor

Mor-til-Hasse skriver:

Her har i så lidt billedespam af min lille dejlige guldklump! 61 cm og 5100 gram! Noget mere end 26 cm og 470 gram..!

enjoy!

skøn lille dreng håber det bedste for jer hverdag

Anmeld

11. januar 2011

2babygirls

Mor-til-Hasse skriver:

ja, det siger hun også... men man frygter jo bare at skulle indlægges igen med sonde osv... men hun siger heldigvis at så længe han tager på er det acceptabelt.. men vi har kun været hjemme i 3 mdrt efter at have været indlagt i over 5 mdr, så er slet ikke mentalt klar til en evt indlæggelse men vi  bare for at han snart synes maden igen er dejlig

Nej det er da også piv skræmmende at skulle bo sååå meget på et sygehus.. det var jo ikke meningen med en graviditet

også fingre for at han bare lige pludselig bliver en lille tyksak så han rigtig kan blære sig overfor SPen !!!

Anmeld

11. januar 2011

ChatH

Mor-til-Hasse skriver:

ihhh tak og han er så pæn i jakken jeg købte af dig

DEt var godt. har noget mere molo, så hvis du mangler skriver du bare

Anmeld

11. januar 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Nej det er da også piv skræmmende at skulle bo sååå meget på et sygehus.. det var jo ikke meningen med en graviditet

også fingre for at han bare lige pludselig bliver en lille tyksak så han rigtig kan blære sig overfor SPen !!!

det er nemlig præcis ikke den tilværelse man håbede på, nej.. hehe ja, sagde også da hun gik ud af døren, at næste gang hun kommer så vejer han 6 kg hun kommer så om 10 dage... hehe

Anmeld

11. januar 2011

signe.

Chatarina skriver:

DEt var godt. har noget mere molo, så hvis du mangler skriver du bare

har du cowboybukser? behøver ikke være molo... eller en flyverdragt i 62-68?

Anmeld

11. januar 2011

signe.

liwsmor skriver:

skøn lille dreng håber det bedste for jer hverdag

tusind tak, hvor er det sødt af dig

Anmeld

11. januar 2011

liwsmor

Mor-til-Hasse skriver:

tusind tak, hvor er det sødt af dig

kan godt forstå den frygt med blive indlagt igen ,selvom jeg kun været indlagt 2 måneder med min datter så kan jeg godt forstå du ikke ville tilbage med det med sonde for jeg frygt det hverdag hvis hun ikke spiser særlig meget eller ikke har taget særlig meget på

Anmeld

11. januar 2011

signe.

liwsmor skriver:

kan godt forstå den frygt med blive indlagt igen ,selvom jeg kun været indlagt 2 måneder med min datter så kan jeg godt forstå du ikke ville tilbage med det med sonde for jeg frygt det hverdag hvis hun ikke spiser særlig meget eller ikke har taget særlig meget på

hvor meget spiser din datter? og hvor lidt/meget tager hun på? du må gerne skrive PB hvis du ikke vil snakke om det "herude"

Anmeld

11. januar 2011

ChatH

Mor-til-Hasse skriver:

har du cowboybukser? behøver ikke være molo... eller en flyverdragt i 62-68?

begge dele

Sender dig lige en PB der går lige 5 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.