Jer der bor til leje...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2008

Lullaby

Vi bor til leje i en 89 kvm lejlighed til 5000 inkl vand og varme om måneden. Udover det betaler vi licens, antenneafgift (så vi kan få den store pakke) og el. Men heldigvis flytter vi til en anden i December hvor der er mulighed for at få en kat :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

Zuzet

Jeg bor i en dyr kommune og i et af de dyreste områder i DK

Jeg giver 6400,- pr mrd og jeg har 95,4 kvm

Jeg ville rigtig gerne have noget større, men da det mest er huse der er i dette område har det desværre meget lange udsigter 10 år + og jeg har desværre ikke mulighed for at flytte væk da min eks´er så vil slæbe mig i retten IGEnog det orker jeg bare ikke.

Så vi bliver her trods alt for lidt plads og en dyr husleje, men kommunen er god og skolen/SFO,BH, VG er også rigtig gode

Her er skove, vand og rigtig gode muligheder for mine børn.....så jeg må bare løbe hurtigere for at få penge til huslejen hihi

Hilsen

Lotte, der er glad for der findes boligsikring

Anmeld

13. september 2008

Monique

bor til leje i hus på ca 100 kvm og betaler 4775 kr om mdr.
Og er bestemt ikke glad for og bo her..
Her er ikke nok plads og da de skulle sætte nyt badeværelse op tog det dem 1½ år før det var færdigt. Vi har rotter/mus under gulvbredderne og i skufferne om natten og så er der en smule fugt i soveværelset så vi er på udkig efter noget nyt. :D

Anmeld

14. september 2008

bette

charlottekri skriver:

bette skriver:

tja suk..

jeg bor til leje på 2. sal.... (jeps har laaaange arme af at slæbe alt op af de trapper) den er 72km2 stor (eller lille) og det koster 3800 med kabeltv og det hele..

meeen ville såååå gerne have 1 eller 2 værelser mere.. jeg drukner i ting.. og mikkels legesager

he he det er da en stor lejlighed på 72 km2 fnis :))

haha ja ja.. man har vel været lidt træt:$

Anmeld

14. september 2008

stumpen-89

Min kæreste og jeg, flytter i lejlighed her til den første.
Og vi skal betale 3400kr for 55 kvm.. Og der er helt nyt badeværelse og køkken :P

Anmeld

14. september 2008

Mimic

Vi bor rimeligt centralt i kolding... i en lejlighed på 92,2 kv.m vi gir 5700 inkl kabel tv, forbrug og vask og afbetaling på det nye køkken synes selv det er rimeligt, men vil nu gerne ud snart og have mit eget:D

(H) fra linda

Anmeld

22. september 2008

Skovurt

Nå jamen så vil jeg da toppe op med den dyreste (danske) husleje i denne debat :'( - 8721 kr, eksl ALT (vand, varme, el og gas) Lejligheden hedder sig at være 99,1 kvm, vi har en lille altan og egen adgangsaltan (hvor der er plads til både barnevogn og klapvogn...), og så er lejligheden ellers lys og lækker. Anette - som synes pengene alt for hurtigt forsvinder

Anmeld

22. september 2008

Kvindemin

Helt klart kun en midlertidig løsning, kun fordi jeg er under udd.
Men vi giver 9000 i alt, og har 100 km2 at bevæge os på. + garage og stor have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.