Jer der bor til leje...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. september 2008

Honningblomst

Så er der igen et spørgsmål fra Frk. Nysgerrig...:P

Jer der bor til leje, hvor meget plads har I og hvad giver I i ren husleje....og ikke mindst, er I glad for at bo til leje eller er det bare en midlertidig løsning...???

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

M&F&C

Svar til Frk. Nysgerrig :D

Bor til leje i en lejlighed på 80 m2 + stor terasse. Huslejen ligger på 3.000 kr + forbrug (1.000 kr) :) Synes det er meget tilfredsstillende ..
Er glad for at bo til leje, er kun mig selv - så har heller ikke råd til andet ;)

Hvad med dig Eva ? Bor du til leje ? osv osv ...

Malene (H)

Anmeld

13. september 2008

Astrid P

Vi har små 100 m2, men desværre temmelig dårligt udnyttet... Vi betaler 6000 for det, og det er okay her i nærheden af Århus. Dertil kommer så forbrug, så det er da en slags penge.
Men vi kigger på livet løs efter hus, dog i sønderjylland - her i området kan man ikke købe hus for almindelige menneskepenge! Pt. har vi et lækkert hus i kiggerten som koster lige over en mill. og det er i super stand, 175 m2 og en skøn stor have.

Jeg har været rigtig glad for at bo til leje, jeg behøver ikke eje noget som helst. Men min mand har altid drømt om sit eget sted, hvor ingen andre skulle bestemme om man måtte vælte en væg eller lignende, så det er næste skridt for os når jeg bliver færdig med min uddannelse til sommer.

Astrid

Anmeld

13. september 2008

Honningblomst

MaleneP skriver:

Svar til Frk. Nysgerrig :D

Bor til leje i en lejlighed på 80 m2 + stor terasse. Huslejen ligger på 3.000 kr + forbrug (1.000 kr) :) Synes det er meget tilfredsstillende ..
Er glad for at bo til leje, er kun mig selv - så har heller ikke råd til andet ;)

Hvad med dig Eva ? Bor du til leje ? osv osv ...

Malene (H)

Nå, ja...mig...:P
Jo, jeg bor til leje...og synes jo det er lidt dyrt...men sådan er det jo at bo til leje, pengene flyver ud af vinduet.
Har boet i eget hus fra jeg var 19 år(mere eller mindre) så det er jo lidt det jeg er vant til.
Men ja, bor til leje...giver 5500kr og så forbrug udover.
Bor i hus på 120m2.
Knus Frk. N.

Anmeld

13. september 2008

Honningblomst

Astrid P skriver:

Vi har små 100 m2, men desværre temmelig dårligt udnyttet... Vi betaler 6000 for det, og det er okay her i nærheden af Århus. Dertil kommer så forbrug, så det er da en slags penge.
Men vi kigger på livet løs efter hus, dog i sønderjylland - her i området kan man ikke købe hus for almindelige menneskepenge! Pt. har vi et lækkert hus i kiggerten som koster lige over en mill. og det er i super stand, 175 m2 og en skøn stor have.

Jeg har været rigtig glad for at bo til leje, jeg behøver ikke eje noget som helst. Men min mand har altid drømt om sit eget sted, hvor ingen andre skulle bestemme om man måtte vælte en væg eller lignende, så det er næste skridt for os når jeg bliver færdig med min uddannelse til sommer.

Astrid

Lyder da vildt godt med det hus I har set på...glæder mig til at høre mere om det.:)
Tror det er sådan en mandeting at de ikke vil have at andre bestemmer hvad man skal gøre...jeg ville aldrig tænke på at vælte noget somhelst..:P
Men jeg synes jo at rent økonomisk er det jo lidt noget skidt at leje...(?)
Knus..

Anmeld

13. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Eva,

Vi har 93 m2 og en have på 80 m2. Vores husleje er på 5300 kr inkl kabel tv + forbrug ( ca. 1600 kr). Vi er glade for at bo til leje, men vil da engang når jeg får lidt flere penge, gerne have vores eget lille hus :)

Anmeld

13. september 2008

SaNiNa

Vi bor til leje inde midt i odense i en lejlighed på 90m2 2 værelset med fælles gårdhave og vaskekælder... vi giver 5200 + forfurg a/co 400 kr om måneden til vand og varme men vi får altid penge tilbage...

Vi vil ikke bo i lejlighed mere da vi kun har haft dårlig erfaring... Haven og vaskekælderen bruger vi ikke...

Anmeld

13. september 2008

Mathilde

Vi bor i en lejlighed på 70m2 og betaler 4200kr i ren husleje... Vi har boet her siden december, men det er en midlertidig løsning.
Vi har set på et hus, som bliver helt sat i stand med ALT nyt, både bad, køkken, vinduer osv. Det satser vi på at købe og kunne overtage til januar:)
Vi synes det er bedre økonomisk at købe hus end at sidde til eje. Nu ryger vores husleje jo i princippet lige ud ad vinduet, men i et hus betaler vi jo af og kommer til at eje det til sidst...

Vi kommer nok ikke til at sidde dyrer i huset end vi gør her:) Så vi vil også købe en ny bil, nu vi er igang med at låne;)

Kram fra Mathilde

Anmeld

13. september 2008

charlottekri

ja vi bor også til leje og lige nu er det i en medarbejderbolig, som er på 270 m2 med en kæmpe have og vi betaler 4000 inkl. alt i måneden, så vi kan faktisk ikke komme til at bo billigere... men nu skal vi flytte pga arbejde, og så flytter vi i et hus der er 110 m2 og der skal vi betale 4500 + forbrug, så det er jo okay

Anmeld

13. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi bor også til leje.

Mine 2 børn og jeg har et rækkehus på 100 km2 og det er vi rigtig glade for.

Det koster ca 5500 kr om måneden incl forbrug, men da jeg er alene får jeg boligsikring, så det kan sagtens gå.

Men drømmer da om mit eget hus engang...;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.