Jer der bor til leje...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2008

Plysbjørnen

Vi bor til leje på 95 kvm det koster 4000 kr om måneden (her af 1000 kr som afbedrag på renovering af køkken/bad/kloak/gas). og så er der forbrug ved tiden af...

Og ja det passer os fint, men hvis vi får mulighed får at købe huset skal vi da muligvis snakke med banken...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

bette

tja suk..

jeg bor til leje på 2. sal.... (jeps har laaaange arme af at slæbe alt op af de trapper) den er 72km2 stor (eller lille) og det koster 3800 med kabeltv og det hele..

meeen ville såååå gerne have 1 eller 2 værelser mere.. jeg drukner i ting.. og mikkels legesager

Anmeld

13. september 2008

fam.4xc

Her bor vi også til leje i en lækker 3 værelses lejlighed med fransk altan på 90 kvm som er vildt godt udnyttet. Vi har fælles vaskeri og gir omkring 6000 i husleje alt efter hvor meget vi vasker for...

Vi vil gerne ha en lidt større og gerne med en lille have eller altan til så pigerne kan få hver deres værelse... lige nu har de fælles legeværelse for vi sover jo alle sammen hos os, men vi er så smadder glade for at bo lige netop her, så det skal virkelig være et super tilbud om ny lejlighed før vi tager den:P Vi har fået tilbudt op til flere her i området, men ik noget vi vil slippe den her for...

Vi er som sagt rigtige glade for det og vi savner ik at eje noget... Her er det jo blot at løfte røret så er det fixet hvis noget er i stykker :)

Anmeld

13. september 2008

Becks

Hey Frk Nysgerrig :P

Jeg bor til leje, 46 m2 (2-værelses) for 2200,- Men når alt er I, køkken, internet varme, tv og vask (og åndssvagt nok trappen i min have, så ryger jeg op på 3500,- Men jeg søger en ny på 87 m2 (også 2 værelses) som jeg kun skal betale 1000,- mere for om måneden...

Pt er jeg glad for at bo til leje, da jeg ikke har råd til andet, og hvis der er noget der i stykker i lejligheden så ringer jeg bare til ejendomskontoret som kommer og laver det, det er nu meget rart man ikke skal betale for det også...

Knus Beck(H)

Anmeld

13. september 2008

Fam. Madsen

hey hey

vi bor til leje lige nu men vi kigger efter hus, da vi begge gerne selv vil have vores egen.

vi bor i et gammel bonde hus, hvor vi har en dejlige have en grage og vaske hus med til...

huset er på 102kv´m, gargen er på ca. 20kvm og vaskehuset er også ca. på 20kvm og vi giver 4258kr om mdr. også kommer varme, vand, el og parbol ved siden af så i alt sidder vi vel for ca 5500 om mdr.

knuzz

Anmeld

13. september 2008

pipsen

hejsa
hihi tror vist vi kan stikke den med dyre boligudgifter nemt :S Vi betaler 1225 pund per måned for at leje et rækkehus på omkring 100 m2. Det svarer til ca 11.500 kroner. Der er ikke accontobetaling her, det bliver aflæst fra regning til regning, men ca 200 pund om måneden bruger vi til strøm, varme og vand. Derudover har vi lån på en grund i Danmark, som vi så betaler 4400 kroner til i måneden.. Er ikke nogen økonomisk fordel at flytte til England!
Kh Lena

Anmeld

13. september 2008

Fam. Madsen

manden så jeg skal rette de 5500 til 7000.. så det er lige lidt mere:D:D end jeg skrev ups:$

Anmeld

13. september 2008

charlottekri

bette skriver:

tja suk..

jeg bor til leje på 2. sal.... (jeps har laaaange arme af at slæbe alt op af de trapper) den er 72km2 stor (eller lille) og det koster 3800 med kabeltv og det hele..

meeen ville såååå gerne have 1 eller 2 værelser mere.. jeg drukner i ting.. og mikkels legesager

he he det er da en stor lejlighed på 72 km2 fnis :))

Anmeld

13. september 2008

Katjaro

Vi bor også til leje lidt nord for København.

Vi har 129 m2, og 36 m2 terrasse.

Prisen er lige knapt 7000 kr om måneden - og så kommer der varme, vand og el oven i.

For os er det en midlertidig løsning, for vi ville allerhelst have vores eget hus - men sådan som priserne på fast ejendom var i Kbh og omegn sidste år, så ville man have været dum hvis man havde investeret.

Så lige nu nyder vi egentlig ikke at have andre udgifter en til huslejen. Og så venter vi på at priserne falder yderligere. Eller også bliver vi boende et stykke tid endnu.

I følge økonomerne så er det i hvertfald også det rigtige at gøre. Altså at bo til leje, frem for at skulle ud som førstegangs køber lige nu.

Knus Katja

Anmeld

13. september 2008

Christinahr

Vi bor til leje i odense c. Vi bor i en 3 vær lejl. på 90 kvm på 1 sal i en ejendom fra 2000 med stor altan, opvaskemaskine, vaskemaskine og rigtig gode store lyse firkantede rum.

Vi gir 5600 + 900 i forbrug. Jeg synes det er lidt for dyrt, men er rigtig glad for lejl så betaler med glæde. Vi har haft hus og jeg savner bestemt ikke de ekstra udgifter i form af afgifter mm der sjovt nok altid kom bag på mig.

Jeg savner dog min have hel vildt, så det er kun midlertidigt vi bor til leje. Regner med at købe når jeg er færdig næste sommer eller når markedet er til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.