Maja88 skriver:
altså min verden kan væltes fuldstændig, når folk ændrer i planerne i sidste øjeblik(her skal det siges, jeg gerne skal varsles mindst en uge inden). det kan bare få min verden til at styrte sammen.
jeg er også begyndt at drømme mærkelige drømme.. hvor jeg drømmer manden har kræft og jeg BARE råber af ham.
her sidst vågnede jeg ved at tårerne trillede ned af mine kinder og jeg lå og hev efter vejret.
Jeg er også blevet MEGET MERE penippen med hvis folk ændre planer jeg er involveret i. DET GØR MAN BARE IKKE!!
SLET IKKE hvis det er dagen (eller et par dage) før aftalen. Det kan mit gravide hoved ikke rumme!!! Omvendt er jeg også blevet utrolig dårlig til at folk gerne vil arrangere ting en måned frem. Jeg føler det nemt som et pres og kan ikke overskue om jeg kan møde til cafehygge om 3 uger. Det tror jeg så også hænger sammen med alle de der små gener jeg har haft gennem graviditeten, at jeg ikke lige ved hvordan jeg har det om 3 uger og da slet ikke nu hvor jeg er ved at være ret så højgravid og mit bækken og ryg driller.
Hmm ja og så den der med drømmene....
Uhh hvor går det altså bare ud ove min kæreste nogengange... 
Jeg drømmer også nogengange at han er sammen med en anden eller at han gør ting som han VED gør mig ked af det. Og han kan tydeligt mærke det min kæreste, for så komme den hurtigt fra ham; nå skat hvad har jeg nu lavet i nat!?"...
Han tager det heldigvis pænt.
Og så er jeg frygtelig ked af at indrømme det, men er der nogen der kender den her med at man er så lykkelig for det man har, at man bare kan blive SÅ ked af det og bange for at det ikke er virkeligt eller at I mister det?? Min kæreste føler nogen gange at jeg ikke stoler på ham, at jeg tror han kunne finde på at være sammen med en anden og det såre ham (forståeligt nok!). Jeg har prøvet at forklare ham at det egentlig ikke handler om at jeg tror han kunne finde på at være sammen med en anden for jeg VED hvor meget han elsker mig og hvor meget han glæder sig til vi skal være en familie, MEN jeg er bare SÅ bange for nogengange, at jeg har være liiiidt for heldig med det hele, så der bar MÅ komme et eller andet og ødelægge vores lykke... Jeg har aldrig førhen være jealux/ mistroisk overfor ham, men det er virkelig pinligt at der er kommet sådan nogle a la følelser frem her under min graviditet...
I det hele taget så er mit følelsesspektra bare vokset med 10 (mindst!!) siden jeg blev gravid og nogengang ja så har jeg frygtet at jeg seriøst har været ved at blive sindsyg. Jeg har dog heldigvis fået det noooogenlunde under kontrol synes jeg
(ved ikke om kæresten er HELT enig i ´DEN påstand
)
Anmeld