Hvad kan slå jer gravide helt ud af kurs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Angelspot

Jeg blev sur og ked af det da min kæreste prøvede at snakke mig til fornuft ang noget arbejde. Jeg græd som pisket og blev så flov bagefter fordi jeg havde overreageret sådan. Hvor er det synd for de stakkels mænd, men synes bestemt også jeg havde en dårlig smag i munden bagefter. Det er jo helt ude af kontrol når det sker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

malenecl

Jeg begynder at stor tude når jeg er alene! Hvis kæresten skal noget og jeg så er alene, det kan jeg ikke klare. Sidder bare for mig selv og græder helt vildt .

Og næsten ALLE film og reklamer kan jeg få tåre i øjnene af

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Jeg kan næsten få et angstanfald af at se tallene på vægten stige støt, fordi jeg bare føler mig som en HVAL!

Ellers mærker jeg ikke så meget til det...har lidt kortere lunte end normalt og græder lidt længere, end jeg normalt ville have gjort, hvis jeg en sjælden gang skulle græde over noget. Men til gengæld bliver jeg let irriteret over fok, der ikke tænker sig om  

Jeg er vist sluppet meget let i forhold til jer andre egentlig  

Anmeld

12. januar 2011

Noneother

Jeg kunne gå fuldstændig i baglås hvis ikke netto havde mine grønne kernefri vindruer en dag.
Det skulle være dem fra netto, for de var bedst. -og de skulle være friske hver dag. ¨
Så der stod jeg ligeså pænt i netto HVER dag og købte 500g vindruer! Fuck de må ha´troet jeg var pænt mærkelig egentlig...

Derudover så skulle min kat til at nedkomme 2 måneder før mig.
(vi så pænt sjove ud når vi sad der og var totalt tykke ved siden af hinanden) 
men så da den havde fået sine killinger så sad jeg der en dag og havde spist alt for mange nachos med ALT for meget hvidløg, lignede en hval og havde 7 katte. - og fik pænt tudefjæs over at jeg jo ikke havde nogen kæreste!

BARE fordi man er tyk, har 7 katte og lugter kraftigt af hvidløg!!

Anmeld

12. januar 2011

Amso

For 2 dage siden fik min kæreste lyst til pizza-mad, så det bestilte vi for en gangs skyld. Jeg bestilte en baconburger MED ost.

Da vi så kommer hjem og skal til at spise, ser jeg de har glemt at komme ost i. Det slog mig helt ud, da mine gravide smagsløg lige havde set sig op efter en rigtig god burger. Så der sad jeg med tudefjæs, over at de havde glemt osten i min burger  FlOVT. Som om man er sådan et madøre..!! hehe

Anmeld

12. januar 2011

Alberts/

jeg begyndte at tude fordi jeg ikk kunne finde en skide kabinhage til et trækketov

Anmeld

12. januar 2011

Sabina

Bavianis skriver:

Pedigree Pal reklamer (generelt ting med dyr og violin-musik... = tude, tude) og så når jeg drømmer at min mand er utro - kan være sur på ham hele dagen...

ej hvor beroligende, at du drømmer din man er dig utro. Jeg drømmer også rigtig tit min kæreste er mig utro, det har jeg ikke gjort før jeg blev gravid.

Og når jeg så vågner følels det så virkeligt, så jeg går simpelthen og er sur på ham . hih

Anmeld

12. januar 2011

skomat

det er helt klart når jeg ser x factor der kommer jeg hele følsesregistert igennem, sangene og personerne, de rammer bare plet, kan sidder og grine og bagefter tude fordi de gør det smuke, min kæreste får total griner på over mig og forstår ham godt

Anmeld

12. januar 2011

skomat

Sabina skriver:

ej hvor beroligende, at du drømmer din man er dig utro. Jeg drømmer også rigtig tit min kæreste er mig utro, det har jeg ikke gjort før jeg blev gravid.

Og når jeg så vågner følels det så virkeligt, så jeg går simpelthen og er sur på ham . hih

den med drømmene har jeg også, de stakkels mænd ved jo ikke hvad de har gjort meget flovt at starte et skænderi over en drøm, men bagefter griner han af, det han tager det ikke så tungt, han ved godt jeg er sindsyg når jeg er gravid

Anmeld

12. januar 2011

Sabina

skomat skriver:

den med drømmene har jeg også, de stakkels mænd ved jo ikke hvad de har gjort meget flovt at starte et skænderi over en drøm, men bagefter griner han af, det han tager det ikke så tungt, han ved godt jeg er sindsyg når jeg er gravid

haha jeg begynder at støvsuge når jeg bliver sur. ved ik hvad der sker for min graviditet :p hehe

Ja det er lidt synd. men min kære kæreste ved også godt jeg ik mener det , inderst inde, når han for en skideballe for at være et utrosvin- selvom han dog aldrig har været det

utroligt hvad de skal finde sig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.