Hvad kan slå jer gravide helt ud af kurs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

sofia88

lisesp83 skriver:

Hehe det er ikke sådan med de graviditets hormoner.

Jeg kan huske, at hvis mælken ikke stod på sin rette hylde i køleskabet og helt lige, så kunne jeg falde helt sammen.

Det er bare de underligste ting der kan slå en ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

DK

Jeg GRÆD på vej hjem i bilen, en søndag hvor Mikkel, Kirstine og jeg havde været på julegaveshopping.

Af en eller anden grund, så synes barn og mand bare ikke at søndags-julegave-ræs med laaange køer, varmt i butikker, pisse koldt på gaden, meget ubeslutsom gravid-mor/kæreste var lykken, og de ville derfor gerne skynde sig så de kunne komme hjem.

Så på vej hjem i bilen der GRÆD jeg bare. Tårene væltede ud af hovedet på mig, fordi jeg syntes det var SÅ uretfærdigt og ledt at de NÆGTEDE at hygge sig på juleindkøb med mig, he he....

Her efter et par uger, sååå.... så kan jeg måske godt se det fra deres side også!

Anmeld

11. januar 2011

Tystys14

Jeg bryder sammen hver gang jeg skal være alene hjemme en hel dag, og kæresten skal på job.  Gjorde jeg ikke før i tiden, men nu kan jeg ikke slukke når han er kørt... den ene dag var han lige ved at blive hjemme pga mig  lidt flovt... hihi

Har ellers aldrig haft problemer med at være alene en hel dag, normalt nyder jeg det også, når først jeg har fået slukket vandfaldet hihi.  (bryder også sammen når han kommer hjem. underligt.)

Anmeld

11. januar 2011

Den lykkelige

sofia88 skriver:

Jeg er overbevist om det er pga graviditeten, jeg har ihvertfald aldrig før haft det sådan med hunden her  Men bliver så pisse irriteret på ham nogen gange 

Det er lidt betryggende at høre  

Anmeld

11. januar 2011

Sabina

Jeg kan blive sur over min kæreste sætter salten og peberen på en anden måde en hvad jeg plejer. Det er jo så langt ude.

Og jeg begyndte at stor tude da jeg så venner. hvor rachel's vand gik . Og da vi ikke havde flere popcorn derhjemme. :-)

Anmeld

11. januar 2011

Bavianis

Pedigree Pal reklamer (generelt ting med dyr og violin-musik... = tude, tude) og så når jeg drømmer at min mand er utro - kan være sur på ham hele dagen...

Anmeld

11. januar 2011

KarinaIda

Jeg kan tude over flere forskellige film eller i hvert fald få en STOR klump i halsen Og så blev jeg bare ked af det, da vores egen hund kom til skade her lige inden nytår.. Puha....

Anmeld

11. januar 2011

DK

Bavianis skriver:

Pedigree Pal reklamer (generelt ting med dyr og violin-musik... = tude, tude) og så når jeg drømmer at min mand er utro - kan være sur på ham hele dagen...

Uhh utro drømme. Dem havde jeg også nogle stykker af i sådan starten/midten af graviditeten. Det er gået væk nu, efter jeg har indset at jeg vejer stort set det samme som ham, og bare kan sætte mig på ham så han ikke kan stikke af, eller stille mig i døren og fylde ALT så han ikke kan komme ud

Anmeld

11. januar 2011

TbCp

Jeg er godt nok ikke gravid, men da jeg ventede min datter fik min mand en dag verdens største sviner af en fuldstændig opkørt og meget gravid kæreste....

Han TILLOD sig at røre rundt i den kødsovs jeg var ved at lave

Anmeld

11. januar 2011

Fru Nielsen

Jeg hyler som pisket når min mand siger til mig at han elsker mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.