Kvalme og måltider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

RiUL

AnneBJ skriver:

Jeg føler også med dig! Jeg havde kvalme 24/7 fra jeg var 3+4 eller sådan noget, og helt til 26+0. Man overlever Og babyen klarer det også sagtens, for den tager alt hvad den skal bruge fra dig!

Prøv med mariekiks INDEN du står ud af sengen.
Agurk, frugt, knækbrød, hvidt (uristet) toastbrød, isvand, sodavandsis osv.

Lad være med at tænke at kl. er 18 og du burde spise kød, kartofler og grøntsager. Køb og spis hvad du har lyst til (madmæssigt altså) og drop den dårlige samvittighed! Det varer max ni mdr, og hele vejen får den lille hvad den skal bruge, når blot du får dine vitaminer, folsyre og senere hen jern.

Skriv gerne en PB hvis du føler for det, ved alt for godt hvordan du har det!

Hov - jeg vil også anbefale dig at prøve akupunktur. Enten ring til egen læge, eller det fødested du bliver tilknyttet. Jeg havde ikke gavn af det, men det var rart at føle at der blev prøvet noget...

God bedring til dig!

Uha, det var også lang tid Stakkels dig 

Ja, det der med mad er svært, for kæresten vil gerne ha at vi spiser sundt, og igår skulle vi ha pitabrød, og bare tanken om sådan et klamt pitabrød, gav mig kvalme. Og jeg tænkte bare mc donalds hele tiden Men fik da klemt lidt ned, men føj, det er ikke sjovt når man lige pludselig er blevet kræsen hihi

Jeg vil prøve at tale med min læge om akupunktur. Det lyder som en meget god ide

Taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

AnneBJ

RiUL skriver:

Uha, det var også lang tid Stakkels dig 

Ja, det der med mad er svært, for kæresten vil gerne ha at vi spiser sundt, og igår skulle vi ha pitabrød, og bare tanken om sådan et klamt pitabrød, gav mig kvalme. Og jeg tænkte bare mc donalds hele tiden Men fik da klemt lidt ned, men føj, det er ikke sjovt når man lige pludselig er blevet kræsen hihi

Jeg vil prøve at tale med min læge om akupunktur. Det lyder som en meget god ide

Taaak

Lad du bare kæresten spise sundt - du er nødt til at glæde dig over at spise generelt så længe du har kvalme

Og husk: masser af væske, saft, juice, mælk, vand, sodavand, icetea osv... Ellers bliver du hurtigt døsig og utilpas pga. dehydrering. (hurtigt er jo altså ikke inden for en time fx.. )

Anmeld

11. januar 2011

RiUL

AnneBJ skriver:

Lad du bare kæresten spise sundt - du er nødt til at glæde dig over at spise generelt så længe du har kvalme

Og husk: masser af væske, saft, juice, mælk, vand, sodavand, icetea osv... Ellers bliver du hurtigt døsig og utilpas pga. dehydrering. (hurtigt er jo altså ikke inden for en time fx.. )

Ja, det må blive sådan

Det synes jeg kommer helt af sig selv, er super tørstig HELE tiden Hehe

Ih, men tusind tak for de gode råd  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.