Kvalme og måltider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

RiUL

victoria2008 skriver:

Nej, jeg har været rimelig heldigt stillet Ingenting i min første graviditet, og i denne graviditet kastede jeg kun op en enkel dag, men kvalmen kan da godt komme, men ike så voldsomt Men jeg kender godt det med maden, jeg kan også være vildt sulten, og når jeg så har spist to skefulde, så skal jeg ikke have mere...

Haha ja, det er noget underligt noget

Ja, du er godt nok heldig Bare det var mig, men håber at kvalmen ikke bliver mere voldsom, så kan jeg godt lige holde til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Mira0911

RiUL skriver:

Det er frygteligt at man pludselig kan få det så dårligt  

Og jeg er så svimmel om morgenen, så når kæresten er taget afsted på job, må jeg ligge mig igen, og så begynder maven bare at vende sig. 

Hvor er det træls for dig... Håber det bliver meget bedre for dig.. 

Anmeld

11. januar 2011

RiUL

MoarJ skriver:

Hvor er det træls for dig... Håber det bliver meget bedre for dig.. 

Tak  Håber jeg også!

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

11. januar 2011

Mira0911

RiUL skriver:

Tak  Håber jeg også!

Og tillykke med graviditeten

Tak skal du have... Og lige over... 

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

RiUL skriver:

Haha ja, det er noget underligt noget

Ja, du er godt nok heldig Bare det var mig, men håber at kvalmen ikke bliver mere voldsom, så kan jeg godt lige holde til det

Jeg håber at det bliver bedre, fordi det e da svært at glæde sig til baby kommer, hvis man har det så dårligt hele tiden...

Anmeld

11. januar 2011

Sabina

Uhaa . Har virkelig ondt af dig. For jeg er lige blevet færdig med min kvalme. Og jeg havde det 24/7 i næsten 4 mdr.

Få noget akupunktur. det syntes jeg virkelig hjalp. INTET mad hjalp på mig. sørgede bare for at drikke iskoldt vand. Og prøvede at spise en krydderbolle engang i ny og næ. Men det hele kom jo op igen lidt efter.

Føler med dig. Og håber snart det går over

krammer herfra

Anmeld

11. januar 2011

RiUL

Sabina skriver:

Uhaa . Har virkelig ondt af dig. For jeg er lige blevet færdig med min kvalme. Og jeg havde det 24/7 i næsten 4 mdr.

Få noget akupunktur. det syntes jeg virkelig hjalp. INTET mad hjalp på mig. sørgede bare for at drikke iskoldt vand. Og prøvede at spise en krydderbolle engang i ny og næ. Men det hele kom jo op igen lidt efter.

Føler med dig. Og håber snart det går over

krammer herfra

Åh nej, i 4 mdr? Din stakkel Nå men så må jeg vel forberede mig på en laaaang omgang kvalme Øv bøv

Men dejligt at din kvalme endelig er ovre

Anmeld

11. januar 2011

Sabina

RiUL skriver:

Åh nej, i 4 mdr? Din stakkel Nå men så må jeg vel forberede mig på en laaaang omgang kvalme Øv bøv

Men dejligt at din kvalme endelig er ovre

Det er jo ikke sikkert du har kvalme så længe søde.
Men det siges jo at nogle har det helt op til uge 20

Men håber bare din kvalme snart går over.

Kram

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

Jeg føler også med dig! Jeg havde kvalme 24/7 fra jeg var 3+4 eller sådan noget, og helt til 26+0. Man overlever Og babyen klarer det også sagtens, for den tager alt hvad den skal bruge fra dig!

Prøv med mariekiks INDEN du står ud af sengen.
Agurk, frugt, knækbrød, hvidt (uristet) toastbrød, isvand, sodavandsis osv.

Lad være med at tænke at kl. er 18 og du burde spise kød, kartofler og grøntsager. Køb og spis hvad du har lyst til (madmæssigt altså) og drop den dårlige samvittighed! Det varer max ni mdr, og hele vejen får den lille hvad den skal bruge, når blot du får dine vitaminer, folsyre og senere hen jern.

Skriv gerne en PB hvis du føler for det, ved alt for godt hvordan du har det!

Hov - jeg vil også anbefale dig at prøve akupunktur. Enten ring til egen læge, eller det fødested du bliver tilknyttet. Jeg havde ikke gavn af det, men det var rart at føle at der blev prøvet noget...

God bedring til dig!

Anmeld

11. januar 2011

RiUL

Sabina skriver:

Det er jo ikke sikkert du har kvalme så længe søde.
Men det siges jo at nogle har det helt op til uge 20

Men håber bare din kvalme snart går over.

Kram

Nu må vi se Men ja, håber ikke at det bliver værre end det er nu i hvert fald 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.