skal jeg bekymre mig om dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

jeg forstår udemærket hvad du skriver... for jeg er af samme mening... men det var nok situationen jeg stod i derovre der var lidt uden for min mening..

jeg forventer ikke at mit barn skal være nr.1 derovre, for hun har jo 4 i alt... og der skal prioriteres.. men barnet lå bare helt passivt og hun sad bare i en stol... sammen med de ord hun sagde til mig... hun sagde det på sådan en måde at hun næsten vidste det ikke var i orden ?!

det lyder lidt mærkeligt. synes i hver fald du skal finde en anden hvis du ikke er tryg ved at dit barn skal gå der, for det skal du helt sikkert være. kemien skal være der, synes jeg. også mellem forældre og dp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

junior0811

Svært at dømme hende udfra dette her. Men snak med hende, hun kan ikke dække dine behov og ønsker for dig og dit barn hvis hun ikke kender dem..

Afhængig af jeres snak og tiden efter så tag den beslutning du har det bedst med.

Det er så vigtigt at dit barn føler sig tryg hvor han er - og det er meget afhængigt af at du er tryg ved at aflevere ham..

vh

Anmeld

11. januar 2011

nanaz

jeg syns også det lyder lidt underligt..

Min søn er også i dagpleje og han har det super godt der... jeg kender så dagpleje moren i forvejen og er enormt tryg ved at aflever mit barn der.. kan se hun har en rigtig god kontakt med børnen og at hun går meget op i at de har det godt alle sammen.. hun giver dem knuser om morgene når de kommer og når der hentes igen..

syns bestemt ikk hun bar skal lade drengen ligge... og er jo helst meningen alle børnen ska være trygge ved hinanden.. men selvf skal han også have lov at være klar til det.. men så må hun prøve med lidt fælles leg osv..

men hvis du ikk føler dig tilpas der nede så gå efter hvad du syns.. ja som du siger er det selvf barnet der skal være der men vil også mene at forældrene skal kunne hente deres børn med en god fronemmelse i maven og have en god kontakt med dagpljemoren..

knus og lige et  her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.