Gamle bananer - hvad kan de bruges til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.365 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Jarnsaxa

Hejsa!

Kender I det, at der er tilbud på 10 bananer, og så når man kun af spise 5-6 stykker? Så sidder man der med nogle halvkedelige bananer, der ikke smager skide godt i sig selv, men som man måske kunne bruge i en eller anden opskrift.

Kom glad med forslag til, hvor de gamle bananer kan få nyt liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Nalle

Bananakage!

Anmeld

10. januar 2011

Fru.Mäes <3

Nalle skriver:

Bananakage!

Anmeld

10. januar 2011

Jarnsaxa

Nalle skriver:

Bananakage!

Hehe, all right Einstein, lige dén kunne jeg godt selv komme frem til :p Men jeg tænkte på nogle lidt mere kreative ting måske..

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Jarnsaxa skriver:

Hejsa!

Kender I det, at der er tilbud på 10 bananer, og så når man kun af spise 5-6 stykker? Så sidder man der med nogle halvkedelige bananer, der ikke smager skide godt i sig selv, men som man måske kunne bruge i en eller anden opskrift.

banankage

Anmeld

10. januar 2011

Nalle

Jarnsaxa skriver:

Hehe, all right Einstein, lige dén kunne jeg godt selv komme frem til :p Men jeg tænkte på nogle lidt mere kreative ting måske..

Tvivler på der er så meget andet

Anmeld

10. januar 2011

Jarnsaxa

Maja84 skriver:

banankage

Aaah, come one tøser.. lidt mere kreativitet Det er I så gode til!!

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Aaah, come one tøser.. lidt mere kreativitet Det er I så gode til!!

hmm ja må indrømme jeg nok ikke rigtig ved hvad man ellers kan bruge bananer til, mm det da lige skulle være bananis enten som alm is, eller en halv banan, sat på pind, dyppet i honning og derefter i feks krymmel, lavede vi nogle gange som børn Uh eller man kunne bruge dem som dessert, dvs grille dem (kan gøres i ovnen) evt med chokolade eller whisky i, og så med flødeskum og is til

evt denne opskrift http://www.mad-og-drikke.dk/opskrift-grill.php?madopskrift=426

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

Jarnsaxa skriver:

Hejsa!

Min far og mor har altid spist den slags bananer med lidt fløde og brombærsyltetøj.
De syntes det smagte godt, og det gør mange andre også, som har prøvet det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

Jarnsaxa

SussieThyssen skriver:

Min far og mor har altid spist den slags bananer med lidt fløde og brombærsyltetøj.
De syntes det smagte godt, og det gør mange andre også, som har prøvet det.

Kærligst
Sussie

Uuuhh, lyder spændende.. mine svigerforældre har også en læææækker hjemmelavet hindbærsyltetøj. Det kunne være, man skulle prøve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.