At stjæle en baby!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Kruse90

Det er fuldstændig sindsygt!!!

Hvad F****N tænker folk på!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mellepige

Jeg fik ikke lige læst alle sider. Men hvorfor ville de skærer hendes barn ud?

Pyhha hvor er folk syge!

Anmeld

10. januar 2011

MetteMTH

Naannaa87 skriver:

Hvor er det sindssygt, jeg sidder og har det helt dårligt over det der kører på tv3 puls lige nu  Det hedder Teen pregnancy nightmares, og der har lige været en historie om en gravid pige der blev lokket med på et motel af 2 andre piger.. De bandt hende til en seng, gav hende gaffatape for munden og havde knive og sakse klar så de kunne SKÆRER HENDE OP OG TAGE DEN STAKKELS PIGES UFØDTE BABY..

Hvordan kan man være så syg i æsken og få sig til at gøre noget så frygteligt, jeg er rystet!!

Heldigvis fik den ene pige dårlig samvittighed og gik ud og ringede efter politiet..

Ja ved ikke hvad jeg ville med det indlæg synes bare det er en syg verden vi lever i

Puha får det virkeligt dårligt, når jeg hører sådan noget.. får sgu helt ondt i maven.. stakkels kvinde! Nogle mennesker er virkelig sindsyge.. Ja det er jo næsten ikke ordet..

Anmeld

10. januar 2011

Na-Wi

1m1i1a skriver:

Jeg fik ikke lige læst alle sider. Men hvorfor ville de skærer hendes barn ud?

Pyhha hvor er folk syge!

Den ene af pigerne havde mistet hendes mor, så slog det klik for hende og hun begyndte at lyve om at hun var gravid, hvilket hun ikke var.. Til sidst skulle hun jo bruge en baby, og valgte så at hun ville stjæle det fra den stakkels pige det hele gik ud over.. Heldigvis nåede de ikke at skærer hende op ..

Anmeld

10. januar 2011

Mellepige

Naannaa87 skriver:

Den ene af pigerne havde mistet hendes mor, så slog det klik for hende og hun begyndte at lyve om at hun var gravid, hvilket hun ikke var.. Til sidst skulle hun jo bruge en baby, og valgte så at hun ville stjæle det fra den stakkels pige det hele gik ud over.. Heldigvis nåede de ikke at skærer hende op ..

Det er sku langt ude!  Det kan da slet ikke lade sig gøre! - Godt der ikke skete noget!

Anmeld

10. januar 2011

Na-Wi

1m1i1a skriver:

Det er sku langt ude!  Det kan da slet ikke lade sig gøre! - Godt der ikke skete noget!

Hende der stod bag det hele fik 8 års fængsel og den anden fik 5 års betinget.. Pigen det gik ud over bad dommeren om at hende der fik 5 år ikke skulle i fængsel fordi hun reddede hende og hendes babys liv..

Men ja jeg tænker, hvordan kan det gå så galt oppe i hovedet på sådan en pige? Jeg har aldrig prøvet at miste en forældre og ja det må være mere end forfærdeligt, men at ville udfører sådan en handling er jo decideret sindssygt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.