At stjæle en baby!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Na-Wi

Hvor er det sindssygt, jeg sidder og har det helt dårligt over det der kører på tv3 puls lige nu  Det hedder Teen pregnancy nightmares, og der har lige været en historie om en gravid pige der blev lokket med på et motel af 2 andre piger.. De bandt hende til en seng, gav hende gaffatape for munden og havde knive og sakse klar så de kunne SKÆRER HENDE OP OG TAGE DEN STAKKELS PIGES UFØDTE BABY..

Hvordan kan man være så syg i æsken og få sig til at gøre noget så frygteligt, jeg er rystet!!

Heldigvis fik den ene pige dårlig samvittighed og gik ud og ringede efter politiet..

Ja ved ikke hvad jeg ville med det indlæg synes bare det er en syg verden vi lever i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Caroline86

what the f***!? Ej for fanden det er jeg glad for at jeg ikke så

Anmeld

10. januar 2011

Maalene

Fåååårk - det er sgu for langt ude

Pyhh, godt det ikke endte så galt - ville da være gået helt galt med både moderen og barnet...

Utroligt hvor syge i hovedet nogle kan være - og så teenagere - de er jo dømt til at blive tabt laaaang bag en vogn og kørt godt og grundigt over bagefter

Anmeld

10. januar 2011

sofia88

er mundlam  nogle mennesker er for syge til denne verden 

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

ryster på hovedet og får kvalme bare ved tanken

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Naannaa87 skriver:

Hvor er det sindssygt, jeg sidder og har det helt dårligt over det der kører på tv3 puls lige nu  Det hedder Teen pregnancy nightmares, og der har lige været en historie om en gravid pige der blev lokket med på et motel af 2 andre piger.. De bandt hende til en seng, gav hende gaffatape for munden og havde knive og sakse klar så de kunne SKÆRER HENDE OP OG TAGE DEN STAKKELS PIGES UFØDTE BABY..

Hvordan kan man være så syg i æsken og få sig til at gøre noget så frygteligt, jeg er rystet!!

Heldigvis fik den ene pige dårlig samvittighed og gik ud og ringede efter politiet..

Ja ved ikke hvad jeg ville med det indlæg synes bare det er en syg verden vi lever i

SINDSSYGT! Det minder mig om et afsnit i Private Practise, hvis der er nogen der ser det, hvor Violet får skåret maven op og hendes barn bliver stjålet! Altså jeg troede ikke den slags skete i virkeligheden.

Anmeld

10. januar 2011

Na-Wi

Caroline86 skriver:

what the f***!? Ej for fanden det er jeg glad for at jeg ikke så

Du skal være lykkelig over at du ikke så det.. Det hele skete selvfølgelig i USA, men alligevel det er jo helt sygt hvad de kan finde på.. Efter den historie kom der en med en 17 årige pige som havde født en baby, stukket den ihjel over 100 gange og smidt den i skraldespanden.. der skiftede jeg kanal!!

syg syg verden  

Anmeld

10. januar 2011

eElak

WHAT?!?!?!?!!??!?!?

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

fuck hvor lam kan man være... desværre findes kvinder der ikk kan få børn, men a gøre sådan noget, hvis man nu engang ikk kan..!! det jo sygt..!!!

Anmeld

10. januar 2011

Gaia

puha godt jeg ikke så det videre det program og hold da op de piger er jo mentalt syge i hovederne. Tænk at kunne finde på sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.