At stjæle en baby!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

eElak

Sofia skriver:

SINDSSYGT! Det minder mig om et afsnit i Private Practise, hvis der er nogen der ser det, hvor Violet får skåret maven op og hendes barn bliver stjålet! Altså jeg troede ikke den slags skete i virkeligheden.

Tænkte præcis på det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Na-Wi

Sofia skriver:

SINDSSYGT! Det minder mig om et afsnit i Private Practise, hvis der er nogen der ser det, hvor Violet får skåret maven op og hendes barn bliver stjålet! Altså jeg troede ikke den slags skete i virkeligheden.

Den slags sker desværre ..

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

Naannaa87 skriver:

Du skal være lykkelig over at du ikke så det.. Det hele skete selvfølgelig i USA, men alligevel det er jo helt sygt hvad de kan finde på.. Efter den historie kom der en med en 17 årige pige som havde født en baby, stukket den ihjel over 100 gange og smidt den i skraldespanden.. der skiftede jeg kanal!!

syg syg verden  

ej øv der kom min aftens mad så igen...

Hvordan kan man slå sin abby ihjel..?? det er ufatteligt...!!

Anmeld

10. januar 2011

Na-Wi

PernilleB skriver:

ej øv der kom min aftens mad så igen...

Hvordan kan man slå sin abby ihjel..?? det er ufatteligt...!!

Jeg aner det ikke og ville heller ikke vide det for skiftede kanal med det samme.. puha

Anmeld

10. januar 2011

Caroline86

Naannaa87 skriver:

Du skal være lykkelig over at du ikke så det.. Det hele skete selvfølgelig i USA, men alligevel det er jo helt sygt hvad de kan finde på.. Efter den historie kom der en med en 17 årige pige som havde født en baby, stukket den ihjel over 100 gange og smidt den i skraldespanden.. der skiftede jeg kanal!!

syg syg verden  

ej nej nej!!!!! det kan man bare ikke

hvorfor viser de overhovedet sådan noget? det er jo SYGT!!! sygt er ikke engang ordet! tror slet ikke der findes så slemme ord!

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

Naannaa87 skriver:

Jeg aner det ikke og ville heller ikke vide det for skiftede kanal med det samme.. puha

ej det kan jeg så godt følge dig i..!!! Øv altså...

piv, var ellers lige så glad for mine frikadeller..!!

Anmeld

10. januar 2011

Na-Wi

Caroline86 skriver:

ej nej nej!!!!! det kan man bare ikke

hvorfor viser de overhovedet sådan noget? det er jo SYGT!!! sygt er ikke engang ordet! tror slet ikke der findes så slemme ord!

Jeg forstår det heller ikke, de fleste mennesker sidder foran flimmerkassen kl 20.00 .. sådan noget burde sendes om natten, hvis det overhovedet burde sendes?

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

Naannaa87 skriver:

Hvor er det sindssygt, jeg sidder og har det helt dårligt over det der kører på tv3 puls lige nu  Det hedder Teen pregnancy nightmares, og der har lige været en historie om en gravid pige der blev lokket med på et motel af 2 andre piger.. De bandt hende til en seng, gav hende gaffatape for munden og havde knive og sakse klar så de kunne SKÆRER HENDE OP OG TAGE DEN STAKKELS PIGES UFØDTE BABY..

Hvordan kan man være så syg i æsken og få sig til at gøre noget så frygteligt, jeg er rystet!!

Heldigvis fik den ene pige dårlig samvittighed og gik ud og ringede efter politiet..

Ja ved ikke hvad jeg ville med det indlæg synes bare det er en syg verden vi lever i

ja det er jo vildt

Også glad for jeg ikke så det

Anmeld

10. januar 2011

Na-Wi

PernilleB skriver:

ej det kan jeg så godt følge dig i..!!! Øv altså...

piv, var ellers lige så glad for mine frikadeller..!!

Jeg er virkelig ked af at jeg har spoleret aftensmaden :/ .. Du må tage dig en natmad senere ..

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

Naannaa87 skriver:

Jeg er virkelig ked af at jeg har spoleret aftensmaden :/ .. Du må tage dig en natmad senere ..

det er bestemt ikk din skyld.. lol.. jeg finde rnok på en rugbrøds mad... men bare tanken o nogel kunne finde på sådan noget... det er bare arrrghhh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.