Spændende steder at fotografere i Randers og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Dot D

Dinna88 skriver:

Ja nemlig Det slog mig også at lige at når man kører på Århusvej mod Randers, så ser byen også rigtig flot ud. Det var en idé at prøve det.

Åh, det var godt nok en beklagelig årsag at være indlagt for  DEt er jeg ked af at høre.

Ja flot med alle lysene, jeg kan også godt lide at kommunen har peppet skorstenen lidt op med lys, det giver lidt mere liv Ja lidt træls var det, men det er heldigvis snart tre år siden, og vi har det begge godt i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

2babygirls

Hvad med Doktorparken ???

Men ja, Randers kan noget med lys om aftenen..

Anmeld

17. januar 2011

Tystys14

Dinna88 skriver:

Uh, fantastisk! Ja, jeg venter faktisk bare på at tågen indtræder igen, så jeg kan få taget nogle "skumle" billeder

Det er helt sikkert noget jeg vil kigge på. Men måske vil jeg vente til landskabet er lidt pænere. Jeg synes det er så trist lige nu!

Hvis du tager nogle flotte billeder der ude på et tidspunkt, så må du meget gerne sælge et til mig hihihi

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Dot D skriver:

Ja flot med alle lysene, jeg kan også godt lide at kommunen har peppet skorstenen lidt op med lys, det giver lidt mere liv Ja lidt træls var det, men det er heldigvis snart tre år siden, og vi har det begge godt i dag

Uh, ja, den er god til billeder - det er dog også ulempen! Jeg kan ikke gå ind på nogle af mine venner der fotograferer på facebook f.eks. og så er der ikke et billede af den - for den er alle vegne!! Det er en af grundene til at jeg leder efter noget mere specielt.

Åh, det var godt!

Anmeld

17. januar 2011

Corn

Dinna88 skriver:

Kan man åbne dem?? De vinduer jeg har været i nærheden af på sygehuset har været med lås på

Der er lås på vinduerne ved elevatorerne... Kun på stuerne kan de åbnes, og det er kun til nød, da nogen patienter desværre hopper ud

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Cho skriver:

Hvis du tager nogle flotte billeder der ude på et tidspunkt, så må du meget gerne sælge et til mig hihihi

Hehe! Nå da da Jamen, hvis der er nogle billeder du ønsker, så må du da endelig sige til. Jeg fotograferer gerne folk/for folk. Jeg har også lavet en tråd om det herinde. Jeg er blot en amatør fotograf der ikke kan alt endnu, men jeg tager gerne billeder for folk og så kan de selv vurdere om de ønsker at give mig noget for det

Jeg har fotograferet quar20's familie - hun har to skønne drenge. Hvis du vil se billederne så kan du prøve at de under tråde hun har oprettet - der er en med billederne i.

Anmeld

17. januar 2011

Dictes mor

Kan man se dine billeder et sted? Det kunne jeg godt tænke mig, jeg interesserer mig en del for billeder og fotografering nemlig

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Macaab skriver:

Der er lås på vinduerne ved elevatorerne... Kun på stuerne kan de åbnes, og det er kun til nød, da nogen patienter desværre hopper ud

Ja, det tænkte jeg nok! Æv.

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Tina&Martin skriver:

Hvad med Doktorparken ???

Men ja, Randers kan noget med lys om aftenen..

Doktorparken er bare også ret trist i det her vejr Jeg er mere til landskaber med farve - enten om sommeren eller om efteråret når bladene falder af. Lige nu siger det mig intet at fotografere udenfor. 

Men tak for forslaget! Jeg må lige huske det til sommer De har jo også nogle kære ænder der. Måske de vil pose lidt. Hehe.

Anmeld

17. januar 2011

2babygirls

Dinna88 skriver:

Doktorparken er bare også ret trist i det her vejr Jeg er mere til landskaber med farve - enten om sommeren eller om efteråret når bladene falder af. Lige nu siger det mig intet at fotografere udenfor. 

Men tak for forslaget! Jeg må lige huske det til sommer De har jo også nogle kære ænder der. Måske de vil pose lidt. Hehe.

ja og pipper i alle afskygninger

Mon den ene papegøje stadig sidder udenfor buret og ikke kan komme ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.