Spændende steder at fotografere i Randers og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.951 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Dinna88

Hej babyfolk!

I dette triste vejr hvor landskabet begynder at blive mere og mere trist mangler jeg steder at fotografere. Jeg har fotograferet meget udenfor, men jeg har dog ikke nået at få nogle istapbilleder - desværre er det jo for sent lige nu.

Men! What to do now? Jeg bliver rastløs. Jeg skal på fredag ind i bygningen på Thors Bakke og se om jeg kan få nogle billeder frem der - og så skal jeg også forsøge mig med lysmaling En omgang stjernekastere, cykellygter og et lyssværd fra BR  - så burde det være i hus!
Men hvad så dernæst? Er der nogle fra Østljylland der kender nogle spændende steder? I behøver jo ikke have styr å fotografi eller noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

_-Kathrine-_

Fussingø skov og sø er jo altid fantastisk smukt

Anmeld

10. januar 2011

Dinna88

_-Kathrine-_ skriver:

Fussingø skov og sø er jo altid fantastisk smukt

Ja, det er det, men bare ikke meget i denne tid hvor sneen smelter og frem træder kedelige træer, og et landskab med ødelagt græs ingen farver. Så jeg leder efter noget udover naturen! Jeg skal dog helt sikkert derud når der begynder at komme nogle farver frem - og så vokser der jo små bundter med anemoner og vintergækker derude, de er bare fine. Skal jeg helt sikkert ud og fotografere.

Men tak!

Anmeld

16. januar 2011

Corn

Skovbakken... og udsigten fra sygehuset og scandic

Havnemiljøet (ikke lystbådehavnen)

Det store hvide "hus" med luderbelysningen

Gl.Hobrovej masser af fine huse og en fantastisk hældning af vejen opad- der ved reiersensvej (staves) og Forberedelsen

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

Macaab skriver:

Skovbakken... og udsigten fra sygehuset og scandic

Havnemiljøet (ikke lystbådehavnen)

Det store hvide "hus" med luderbelysningen

Gl.Hobrovej masser af fine huse og en fantastisk hældning af vejen opad- der ved reiersensvej (staves) og Forberedelsen

Skovbakken er rigtig fin! Bare ikke lige i denne tid

Scandic kommer jeg ikke på hver dag - hvordan kan jeg komme til at tage billeder på sygehuset? Ved du det?

Byporten har jeg fotograferet en smule, det var da faktisk en idé at prøve igen. Det prøver jeg!

At fotografere Hobrovej siger mig ikke så meget. Men det er måske fordi jeg har vadet den vej slidt - har selv gået på forberedelsesskolen

Men tak for det! Mange gode ideer

Anmeld

17. januar 2011

Corn

Man vel "fare vild" på sygehuset....

Og ellers er der også god udsigt fra motorvejens rastepladser, ind over byen osv

Udsigten fra den blå bro 

Anmeld

17. januar 2011

ekzunz

Man kan komme på fotokursus i Randers Regnskov - det koster godt nok ca. 5.000 kr - men det ser altså helt fantastisk ud.

Det skal være min gave til mig selv når jeg får 5.000 til overs

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Macaab skriver:

Man vel "fare vild" på sygehuset....

Og ellers er der også god udsigt fra motorvejens rastepladser, ind over byen osv

Udsigten fra den blå bro 

haha. "Du burde ikke være her." - "Burde jeg ikke? *knips knips* Øjeblik"

:p Tak!

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

Dinna88 skriver:

Skovbakken er rigtig fin! Bare ikke lige i denne tid

Scandic kommer jeg ikke på hver dag - hvordan kan jeg komme til at tage billeder på sygehuset? Ved du det?

Byporten har jeg fotograferet en smule, det var da faktisk en idé at prøve igen. Det prøver jeg!

At fotografere Hobrovej siger mig ikke så meget. Men det er måske fordi jeg har vadet den vej slidt - har selv gået på forberedelsesskolen

Men tak for det! Mange gode ideer

Du går ind nede vd hovedindgangen, tager en af de store elevatorer op og der er store vinduer med fantastisk udsigt, lige når du står af

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Znuzke skriver:

Man kan komme på fotokursus i Randers Regnskov - det koster godt nok ca. 5.000 kr - men det ser altså helt fantastisk ud.

Det skal være min gave til mig selv når jeg får 5.000 til overs

Uha. Hvordan kan de tillade sig at tage så meget????? Jeg mener - hvad er det specielle?
Jeg skulle have været derinde i søndags, tror det bliver om et par uger jeg tager derind. Men om jeg betaler 5000 kr for det? Bestemt ikke! Eventuelle fejl jeg laver kan jeg fikse på computeren. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.