Spændende steder at fotografere i Randers og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Dinna88

Dot D skriver:

Du går ind nede vd hovedindgangen, tager en af de store elevatorer op og der er store vinduer med fantastisk udsigt, lige når du står af

Kan man åbne dem?? De vinduer jeg har været i nærheden af på sygehuset har været med lås på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Dot D

Dinna88 skriver:

Kan man åbne dem?? De vinduer jeg har været i nærheden af på sygehuset har været med lås på

Kunne man engang, men er faktisk ikke sikker på at man kan mere, øv for det, kunne blive nogle fantastiske billeder deroppefra

Anmeld

17. januar 2011

ekzunz

Dinna88 skriver:

Uha. Hvordan kan de tillade sig at tage så meget????? Jeg mener - hvad er det specielle?
Jeg skulle have været derinde i søndags, tror det bliver om et par uger jeg tager derind. Men om jeg betaler 5000 kr for det? Bestemt ikke! Eventuelle fejl jeg laver kan jeg fikse på computeren. 

Det er fordi der er med overnatning og instruktører osv. Det er jo et rigtigt kursus, og ikke bare hvor man selv går rundt med kameraet.

Og det er Casper Tybjerg der er instruktør - han er nok værd at betale lidt ekstra for.

http://www.regnskoven.dk/praktisk-info/arrangementer/fotoworkshop-i-regnskoven/

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Dot D skriver:

Kunne man engang, men er faktisk ikke sikker på at man kan mere, øv for det, kunne blive nogle fantastiske billeder deroppefra

Jeg må prøve - i værste tilfælde vil de ikke låse dem op. Jeg kender en der gør rent på sygehuset, måske kan han hjælpe Tror det kunne være fint om aftenen - ind over byen!

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

Dinna88 skriver:

Jeg må prøve - i værste tilfælde vil de ikke låse dem op. Jeg kender en der gør rent på sygehuset, måske kan han hjælpe Tror det kunne være fint om aftenen - ind over byen!

Ja Randers er faktisk en flot by i mørke, hi hi hi, og tro mig har kigget meget på den. Var indlagt 43 dage med svangeskabsforgiftning

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Det er fordi der er med overnatning og instruktører osv. Det er jo et rigtigt kursus, og ikke bare hvor man selv går rundt med kameraet.

Og det er Casper Tybjerg der er instruktør - han er nok værd at betale lidt ekstra for.

http://www.regnskoven.dk/praktisk-info/arrangementer/fotoworkshop-i-regnskoven/

På dén måde! Havde ikke lige tænkt over at det er om natten osv. Alligevel ville jeg aldrig give 5.000 kr for det. Det tekniske man lærer der kan man læse sig frem til på nettet/finde videoer med/gå ned i en fotoforretning og spørge ind til. At man så får enestående motiver - så vil jeg  hellere bruge de 5.000 kr på en rejse hvor jeg kan finde spændende motiver

Men det er da et super godt forslag! Undskyld min "skeptisme" (er det et ord??) - det var faktisk en rigtig god idé

Anmeld

17. januar 2011

Tystys14

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk!

I dette triste vejr hvor landskabet begynder at blive mere og mere trist mangler jeg steder at fotografere. Jeg har fotograferet meget udenfor, men jeg har dog ikke nået at få nogle istapbilleder - desværre er det jo for sent lige nu.

Men! What to do now? Jeg bliver rastløs. Jeg skal på fredag ind i bygningen på Thors Bakke og se om jeg kan få nogle billeder frem der - og så skal jeg også forsøge mig med lysmaling En omgang stjernekastere, cykellygter og et lyssværd fra BR  - så burde det være i hus!
Men hvad så dernæst? Er der nogle fra Østljylland der kender nogle spændende steder? I behøver jo ikke have styr å fotografi eller noget  

Prøv at tage ud mellem de små landsbyer Sem og Katbjerg, der er flotte landskaber at tager billeder af, hvis du kan lide at tage landskabs billeder.  Kan også være du har været der før, men jeg nyder at kører på den strækning hver gang vi skal besøge min mormor i Sem. Bare et forslag. Der er landskabet flot i både tåge og regn, synes jeg.  

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Dot D skriver:

Ja Randers er faktisk en flot by i mørke, hi hi hi, og tro mig har kigget meget på den. Var indlagt 43 dage med svangeskabsforgiftning

Ja nemlig Det slog mig også at lige at når man kører på Århusvej mod Randers, så ser byen også rigtig flot ud. Det var en idé at prøve det.

Åh, det var godt nok en beklagelig årsag at være indlagt for  DEt er jeg ked af at høre.

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

Cho skriver:

Prøv at tage ud mellem de små landsbyer Sem og Katbjerg, der er flotte landskaber at tager billeder af, hvis du kan lide at tage landskabs billeder.  Kan også være du har været der før, men jeg nyder at kører på den strækning hver gang vi skal besøge min mormor i Sem. Bare et forslag. Der er landskabet flot i både tåge og regn, synes jeg.  

Anmeld

17. januar 2011

Dinna88

Cho skriver:

Uh, fantastisk! Ja, jeg venter faktisk bare på at tågen indtræder igen, så jeg kan få taget nogle "skumle" billeder

Det er helt sikkert noget jeg vil kigge på. Men måske vil jeg vente til landskabet er lidt pænere. Jeg synes det er så trist lige nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.