Hvilken brystpumpe er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. januar 2011

Lady Marion <3

Bavianis skriver:

Jeg har bare hørt, at når man skal bruge den - så skal man bruge den - ike i morgen! Og så er det jo rart at den er i huset, så kæresten ikke kommer hjem med et piskeris eller noget...

Altså nu har jeg ammet 3 børn ,, sidste barn i 13 mdr og har aldrig ejet eller manglet sådan en pumpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Ryberg

Kildebakken skriver:

Jeg er meget glad for min medela - elektriske pumpe, det var det samme mærke de brugte på hospitalet. Men, den er jo heller ikke helt billig!

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Nej vi mangler rigtig meget, har kun købt en kombivogn, en voksi, et flexi bath og en babydyne indtil videre Så alle møbler til babyværelset mangler, tøj og altanbarnevogn, og ja, en maaaasse ting men hyggeligt at planlægge hvad der skal købes, det lyder så hyggeligt at I har været i babysam

Vi mangler også vildt meget. Så en barnevogn idag jeg synes var fin. Havde ellers FORELSKET mig i Odders Zip i brun/latte, men kan ikke få standard-modellen længere, så skal op og give 11.000,- for den nu, hvilket er liiige i overkanten. Gik så i den helt anden grøft idag, med denne sporty Emmaljunga jeg synes er lidt sej...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Vi mangler også vildt meget. Så en barnevogn idag jeg synes var fin. Havde ellers FORELSKET mig i Odders Zip i brun/latte, men kan ikke få standard-modellen længere, så skal op og give 11.000,- for den nu, hvilket er liiige i overkanten. Gik så i den helt anden grøft idag, med denne sporty Emmaljunga jeg synes er lidt sej...

Vi har også valgt en Emmaljunga - bare i kombi model:-) Den er også brun, den vi har valgt. Synes også emmaljungas modeller er rigtig flotte, og kvaliteten virker god! Det tager op til 3 måneder at få den bestilt hjem fik vi at vide, så husk at bestille i god tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Vi har også valgt en Emmaljunga - bare i kombi model:-) Den er også brun, den vi har valgt. Synes også emmaljungas modeller er rigtig flotte, og kvaliteten virker god! Det tager op til 3 måneder at få den bestilt hjem fik vi at vide, så husk at bestille i god tid

Super flot!

Anmeld

10. januar 2011

oerbaek

Jeg har en af de manuelle pigeon pumper og den har jeg været glad for jeg har brugt den begge gange og det er da også den jeg skal bruge her 3 gang hvis det bliver nødvendigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.