Hvilken brystpumpe er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. januar 2011

Bavianis

Kildebakken skriver:

Jeg er meget glad for min medela - elektriske pumpe, det var det samme mærke de brugte på hospitalet. Men, den er jo heller ikke helt billig!

Hvad koster den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

ønskebørn74

Så en Medela Swing? Og kan du huske hvor har du set den til 1100?

ja, ved børnebiksen.dk men kan se de vil have 1300 for den nu... Men den må være billigere i sverige.. den produceres der og måske der er noget at hente på valutaen... http://www.bornebiksshop.dk/product.asp?product=575

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Jeg har bare hørt, at når man skal bruge den - så skal man bruge den - ike i morgen! Og så er det jo rart at den er i huset, så kæresten ikke kommer hjem med et piskeris eller noget...

Hehe det kan du have ret i, det må jeg lige overveje Ih hvor er der meget der skal indkøbes, godt man har en side som denne til at hjælpe en på vej

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Hehe det kan du have ret i, det må jeg lige overveje Ih hvor er der meget der skal indkøbes, godt man har en side som denne til at hjælpe en på vej

Lige præcis! Vi var i Babysam idag, for ligesom at kunne lægge et budget/oversigt over hvor meget det kommer til at koste. Men min viden om brystpumper er godt nok beskeden - bortset fra at det er godt at have den inden.

Har I købt alt?

Anmeld

10. januar 2011

Kildebakken

Bavianis skriver:

Hvad koster den?

Jeg tror den kostede omkring 1000 kr:-)

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

Bavianis skriver:

Hej damer

Vi skal til at købe udstyr, men jeg aner ikke hvilken slags brystpumpe vi skal købe... Jeg har hørt at folk i længden kan blive lidt trætte af de manuelle, da det er for omstændigt. Men hvad er Jeres erfaringer?? Og er detr nogle mærker der er bedre end andre?

Tak for hjælpen

Her et tip om at kunne købe den for 750kr.

http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-2001099.htm

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Lige præcis! Vi var i Babysam idag, for ligesom at kunne lægge et budget/oversigt over hvor meget det kommer til at koste. Men min viden om brystpumper er godt nok beskeden - bortset fra at det er godt at have den inden.

Har I købt alt?

Nej vi mangler rigtig meget, har kun købt en kombivogn, en voksi, et flexi bath og en babydyne indtil videre Så alle møbler til babyværelset mangler, tøj og altanbarnevogn, og ja, en maaaasse ting men hyggeligt at planlægge hvad der skal købes, det lyder så hyggeligt at I har været i babysam

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

ønskebarn74 skriver:

ja, ved børnebiksen.dk men kan se de vil have 1300 for den nu... Men den må være billigere i sverige.. den produceres der og måske der er noget at hente på valutaen... http://www.bornebiksshop.dk/product.asp?product=575

Tusind tak! Jeg kan se den er meget billigere på Amazon - ca. halv pris! Jeg har dog en veninde der snart skal til USA, så det kan være hun vil tage den med hjem for mig

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

ønskebarn74 skriver:

Her et tip om at kunne købe den for 750kr.

http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-2001099.htm

Jep! Fandt den lige!

Anmeld

10. januar 2011

LR85

Bavianis skriver:

Hvordan kan det være? Kune godt tænke mig at vide hvad man skal være opmærksom på...

godt spørgsmål.

Den manuelle skal være behagelig a holde, og pumpe med. Pigeons får man sindsygt ondt i armen af.

Den elektriske synes jeg havde en meget ringe pumpefungtion, det kom minimalt ud, ved ikke om det bare mig mig eller om det er generelt, men det tog virkelig lang lang tid. Måske kan man se på hvor mange wolt de har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.