Hvilken brystpumpe er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.881 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Bavianis

Hej damer

Vi skal til at købe udstyr, men jeg aner ikke hvilken slags brystpumpe vi skal købe... Jeg har hørt at folk i længden kan blive lidt trætte af de manuelle, da det er for omstændigt. Men hvad er Jeres erfaringer?? Og er detr nogle mærker der er bedre end andre?

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Bavianis

Slet ingen der kan hjælpe??

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Jeg kan desværre ikke være til nogen hjælp, men kom til at tænke på om jeg også bør købe en, jeg havde sådan en ide om, at det er noget jeg kan købe hvis det viser sig jeg får brug for den.. men det er måske bedst at have den i hus inden fødslen? Håber det er okay jeg lige spørger til dine overvejelser omkring det.

Anmeld

10. januar 2011

Kildebakken

Jeg er meget glad for min medela - elektriske pumpe, det var det samme mærke de brugte på hospitalet. Men, den er jo heller ikke helt billig!

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

Bavianis skriver:

Hej damer

Vi skal til at købe udstyr, men jeg aner ikke hvilken slags brystpumpe vi skal købe... Jeg har hørt at folk i længden kan blive lidt trætte af de manuelle, da det er for omstændigt. Men hvad er Jeres erfaringer?? Og er detr nogle mærker der er bedre end andre?

Tak for hjælpen

medela.. mange sygehuse bruger den.. Tragtene findes i alle str. og de har en naturlig stimolationsfase og så udmalkning.. Men køb ikke symfoni, den billige... den er ikke så støjsvag som de andre og der er ikke mulighed for at skifte str.. swing modellen er lille og nem, at have med og kan bruges med de forskellige tragte er støjsvag og kan indstilles i styrke til den inkelte... har set den til 1100kr..

lene

Anmeld

10. januar 2011

Noneother

Jeg har en manuel avent. Den fungerer rigtig fint for mig.

men jeg kunne godt forestille mig, at en elektrisk var bedre hvis man malker ud ofte.

Anmeld

10. januar 2011

LR85

jeg brugte Pigeon,men var ikke synderligt glad for hverken den elektriske eller manuelle.

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

ønskebarn74 skriver:

medela.. mange sygehuse bruger den.. Tragtene findes i alle str. og de har en naturlig stimolationsfase og så udmalkning.. Men køb ikke symfoni, den billige... den er ikke så støjsvag som de andre og der er ikke mulighed for at skifte str.. swing modellen er lille og nem, at have med og kan bruges med de forskellige tragte er støjsvag og kan indstilles i styrke til den inkelte... har set den til 1100kr..

lene

Så en Medela Swing? Og kan du huske hvor har du set den til 1100?

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

louiseandersen85 skriver:

jeg brugte Pigeon,men var ikke synderligt glad for hverken den elektriske eller manuelle.

Hvordan kan det være? Kune godt tænke mig at vide hvad man skal være opmærksom på...

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Jeg kan desværre ikke være til nogen hjælp, men kom til at tænke på om jeg også bør købe en, jeg havde sådan en ide om, at det er noget jeg kan købe hvis det viser sig jeg får brug for den.. men det er måske bedst at have den i hus inden fødslen? Håber det er okay jeg lige spørger til dine overvejelser omkring det.

Jeg har bare hørt, at når man skal bruge den - så skal man bruge den - ike i morgen! Og så er det jo rart at den er i huset, så kæresten ikke kommer hjem med et piskeris eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.