Troede ellers min viden var stor - men må sande...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Tkcuf

Åh det var trist- nogle kaniner egner sig bare ikke som kæledyr.

Vi havde engang en kanin der virkelig ikke var til at blive klog på- nogle dage kunne han bidde min søster helt umotiveret hvis hun sad og legede med sit legetøj, og andre dage hoppede han op for at sove i hendes seng om natten  skøre dyr. Men nuttet var han.

Og så er der den kanin vi har nu, en yderst stædig, fjollet og nysgerrig brun kæmpeblanding der ikke helt ved om hun kan lide at blive nusset eller ej  Hun hopper gerne op mellem mig og kæresten i sofaen for at sidde og hygge og aftenen, men hvis man går hen til hende i løbegården får man gerne et vredt grynt og en trampen med på vejen før hun løber væk.. Medmindre man har bestikkelse med i form af mad.  Og så elsker hun at 'stjæle' silkes legetøj med ind i sin hule. Hun er lidt af en tingsamler og kan også samle reklamer op og slæbe dem væk.  Hun er herlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

2721

Pia. skriver:

Tak for alle jeres svar... Emil (kaninen) får selvfølgelig lov at blive han kommer I kanin gården til foråret og kan gå og hygge sig der - måske bliver det bedre med tiden - vi må se...

Vi har I dag fundet en ny lille fin kanin, som vi skal hente på fredag, til Mille pigen og hun glæder sig rigtig meget - hun er ked af Emil ikke blev som hun havde drømt om (lignede den gamle Ninus) men vi prøver igen - kan jo læse at flere af jer har haft aggresive kaniner...

Her er vores nye lille dreng...

Hvor er det dejlig en løsning i fundet til ham den "frække". Stort tillykke med den lille ny, han ser super sød ud Og den frække Emil er virkelig også en flot fyr

Anmeld

12. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg har selv haft 2 kaniner- den første jeg havde var en dværgkanin og var en smule agrressiv, men jeg kunne sagtens tage ham op, men han nappede dog.
Jeg fandt så en anden kanin, en hun- og byttede så dværgkaninen over med hunkaninen- og hun var bare noget af det sødeste, roligeste og dejligste dyr- aldrig bidt, aldrig løbet væk, drømmekaninen!- efter en måned fik hun unger - fik dem så aflivet, da jeg havde en måned til min termin på det tidspunkt- Hun hed Gertrud - Men desværre fandt jeg hende død i hendes bur en morgen, for et par måneder siden
Vil nu vente med flere dyr indtil Maja er større, da vi har 2 hunde og 4 katte.

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

12. januar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Jeg har selv haft 2 kaniner- den første jeg havde var en dværgkanin og var en smule agrressiv, men jeg kunne sagtens tage ham op, men han nappede dog.
Jeg fandt så en anden kanin, en hun- og byttede så dværgkaninen over med hunkaninen- og hun var bare noget af det sødeste, roligeste og dejligste dyr- aldrig bidt, aldrig løbet væk, drømmekaninen!- efter en måned fik hun unger - fik dem så aflivet, da jeg havde en måned til min termin på det tidspunkt- Hun hed Gertrud - Men desværre fandt jeg hende død i hendes bur en morgen, for et par måneder siden
Vil nu vente med flere dyr indtil Maja er større, da vi har 2 hunde og 4 katte.

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Og held og lykke med den nye kanin og Emil
Jeg håber din datter bliver glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.