Er det okay at være skuffet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Anonym trådstarter

majnr2 skriver:

Har du nogle der tager med dig når du skal føde??

For jeg vil ikke regne med ham ( hvis han nu ikke liiiige føler han gider den dag)

Min mor  Uden hende går det ikke 

Men altså, jeg er nået dertil hvor jeg ikke tror jeg magter at blive ved med at prøve at få ham til at deltage. Mht fødslen, det er en meget intim ting, og med den opførsel og ligegyldighed, tja så tror jeg ikke det betyder noget for ham. Et opkald fra mig får han ikke tror jeg! 

Det er hårdt, men jeg må vel også tænke på mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

majnr2

Anonym skriver:

Min mor  Uden hende går det ikke 

Men altså, jeg er nået dertil hvor jeg ikke tror jeg magter at blive ved med at prøve at få ham til at deltage. Mht fødslen, det er en meget intim ting, og med den opførsel og ligegyldighed, tja så tror jeg ikke det betyder noget for ham. Et opkald fra mig får han ikke tror jeg! 

Det er hårdt, men jeg må vel også tænke på mig selv

Kender det... jeg tager også min veninde med i stedet for

Og har besluttet at jeg heller ikke ringer eller skriver når voers søn er født.

Han har selv sagt at han ikke vil have noget med ham eller mig at gøre (vi var sammen i  4 år og da jeg blev gravid var vi enige om at beholde barnet... og manden er 42 år) Så skal han heller ikke vide noget om vores søn hvis han ikke deltager i det at være far

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

majnr2 skriver:

Kender det... jeg tager også min veninde med i stedet for

Og har besluttet at jeg heller ikke ringer eller skriver når voers søn er født.

Han har selv sagt at han ikke vil have noget med ham eller mig at gøre (vi var sammen i  4 år og da jeg blev gravid var vi enige om at beholde barnet... og manden er 42 år) Så skal han heller ikke vide noget om vores søn hvis han ikke deltager i det at være far

kan simpelthen ikke være mere enig!

Det er en barnlig og egoistisk opførsel! 

Anmeld

10. januar 2011

Musen5

Hmm det kan da godt være det bare er mig, men med sådan en kommentar så skal han da aldeles ikke byde sig om at sige at han ikke føler sig nok involveret.

Bliver helt tosset på dine vegne. Hva fa'en bilder han sig ind?????

/Livsmor 12+1

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Uacceptabelt! Du kan da helt sikkert godt tillade dig at være skuffet. Altså et er, hvis han pga. et eller andet vigtigt møde på arbejdet, en vigtig forelæsning eller et eller andet han bare ikke kan misse på nogen måde, så kan man måske godt acceptere han ikke kan tage med, men han skal da slet ikke sige det på den måde, at det tror han sgu da ikke lige han gider, helt ærligt!!!!

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Hmm det kan da godt være det bare er mig, men med sådan en kommentar så skal han da aldeles ikke byde sig om at sige at han ikke føler sig nok involveret.

Bliver helt tosset på dine vegne. Hva fa'en bilder han sig ind?????

/Livsmor 12+1

Blev også bare så pisse ked af det  Lagde på uden at sige farvel, det var sgu et ordentlig gok oven i hovedet 

Anmeld

10. januar 2011

Musen5

Jeg må nok indrømme at havde det været mig der havde fået smidt den i hovedet havde jeg ikke bare lagt på.

Mine hormoner var gået langt over det røde felt og han var blevet flået levende og pænt fået at vide hvad jeg mente om ham og hans kommentar. Men det er så fordi jeg ikke kan holde kaje på sådan et tidspunkt

/Livsmor 12+1

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Jeg må nok indrømme at havde det været mig der havde fået smidt den i hovedet havde jeg ikke bare lagt på.

Mine hormoner var gået langt over det røde felt og han var blevet flået levende og pænt fået at vide hvad jeg mente om ham og hans kommentar. Men det er så fordi jeg ikke kan holde kaje på sådan et tidspunkt

/Livsmor 12+1

Normalvis ville jeg have sagt noget også, men blev SÅ såret  Havde slet ikke regnet med den kommentar. Har forventet han sagde noget i stil med at selvfølgelig ville han da tage med.

Anmeld

10. januar 2011

JustMe

Anonym skriver:

Jeg er bare på det punkt nu tror jeg at jeg bare ikke kan overskue at blive ved med at spørge om han vil være en større del af det. Det lader jo til at han bare ikke gider. Skulle have været ude og kigge på barnevogn også, spurgte om han ville med men NEJ. Han skulle have været kommet og mødtes med mig til sidste besøg ved JM, men han blev væk UDEN at give lyd 

Du skal da bare droppe det med at tage hensyn til at delagtiggøre ham

Han lyder ikke til at være til at regne med, så fokuser på dine egne behov frem for hans

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Han er droppet ud af skolen, og går hjemme. Spurgte ham os først hvad han lavede INDEN jeg spurgte om han ville med. Der sagde han at han bare var hjemme 

hmmm ja okay kan jeg godt se, det virker da sådan ligt, Så kunne han da godt tage med. Om ikke andet lige høre først hvad det handlede om, og om det var vigtigt, min mand gider feks ikke tage fri, og vende rundt for at komme med til jordemoder, da han var med første gang, og sker jo ikke ligefrem det vilde, som jeg ikke kan klare selv, så vi var enige om, at det klarede jeg selv fremover. Men synes da godt han kunne vise interesse specielt hvis han bare går hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.