Er det okay at være skuffet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Gaia

Undskyld mit ordvalg; Men det kan han da edderrøvme ik være bekendt!

"ik gider"

Det synes jeg sku er tarveligt sagt af ham. Du gider sku da heller ik have ondt, så han kan sku da godt lige tage at støtte dig og komme lidt mere på banen. Enten tager man hele pakken eller også så holder han op med at sige han gerne vil være mere med.

"vil være mere med" det udsagn kan man jo godt drage lidt i tvivl.

Jeg kan så udemærket godt forstå du er skuffet. det ville jeg sørme også være...og ked af det.

Håber virkelig ik du skal møde ret mange mere af hans "gider ikke", og så håber jeg du har nogle andre du kan tage med på fg.

Håber alt er ok med dig og den lille.

Stort klem herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Det er frygteligt at man ikke har faderen at læne sig op ad, i sådanne situationer, hvor man er bange og utryg...

Har du prøvet at spørge ham, hvorfor han klager over ikke at være med, men så alligevel ikke vil når det kommer til stykket?

Men ja du er jo praktisk talt alene om det allerede, så måske det er bedst bare at acceptere at det er sådan. Så du ikke skal gå og tænke mere over det... Det hjælper jo heller ikke på situationen at du skal tænke på ham også...

Har ikke spurgt ham, og har heller ikke overskud til det. Bliver nødt til at tænke på baby. Bliver stresset af at skulle tænke mere på hvorfor han ikke vil/gider, selvom han efterspørger det hele tiden 

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Undskyld mit ordvalg; Men det kan han da edderrøvme ik være bekendt!

"ik gider"

Det synes jeg sku er tarveligt sagt af ham. Du gider sku da heller ik have ondt, så han kan sku da godt lige tage at støtte dig og komme lidt mere på banen. Enten tager man hele pakken eller også så holder han op med at sige han gerne vil være mere med.

"vil være mere med" det udsagn kan man jo godt drage lidt i tvivl.

Jeg kan så udemærket godt forstå du er skuffet. det ville jeg sørme også være...og ked af det.

Håber virkelig ik du skal møde ret mange mere af hans "gider ikke", og så håber jeg du har nogle andre du kan tage med på fg.

Håber alt er ok med dig og den lille.

Stort klem herfra

Det er præcis sådan jeg har det & tænker 

Det er bare så hårdt  Jeg bor hjemme lige nu, fordi vi netop ikke kunne være sammen. Og lige pludselig kan han ikke lide min mor, og bruger det som grund for at han HELLER IKKE kommer her på adressen og er der for mig når det hele er noget møg & jeg har ondt. Har efterhånden indfundet mig med det, og er bare glad for jeg har min familie 

Baby er helt okay  Men jeg har ondt, og er meget bekymret, det er mit første barn og har mange tanker om det hele. Og det ville være dejligt om han ville deltage lidt mere, når nu han siger han så gerne vil. Hmm.... Jeg er forvirret & ked af det 

Anmeld

10. januar 2011

Dorthe1986

Anonym skriver:

Har ikke spurgt ham, og har heller ikke overskud til det. Bliver nødt til at tænke på baby. Bliver stresset af at skulle tænke mere på hvorfor han ikke vil/gider, selvom han efterspørger det hele tiden 

Ja kan sagtens forstå dig. Bare "glem" ham og lad ham om at kontakte dig, når han vil... Stress er slet ikke godt for din situation lige nu.

Håber det hele går som det skal

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Ja kan sagtens forstå dig. Bare "glem" ham og lad ham om at kontakte dig, når han vil... Stress er slet ikke godt for din situation lige nu.

Håber det hele går som det skal

Tusind tak 

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har idag været ved lægen, og snakkede lidt med hende & hun syntes jeg skulle ringe til FG. Og fortælle hvordan jeg har det, mht plukveer der niver så kraftigt at jeg ind imellem glemmer at trække vejret fordi jeg må koncentrere mig om smerten. Fik en tid på FG og tænkte jeg ville ringe til barnets far & spørge om han ville tage med mig så jeg ikke skulle alene afsted. (det skal siges at han mange gange nævner at han synes han slet ikke får lov til at være en del af det her) Jeg synes da det vedrøre ham når jeg skal til tjek på FG, om ikke andet så bare det at han er der og støtter. Men jeg fik det her svar "det synes jeg sgu ikke lige jeg gider"

Hold kæft det gjorde ondt. Er jeg pylret & tager det for personligt, eller? 

ikke en okay kommentar at komme med, men synes også den er svær, for kommer jo an på hvad han lige står med, er han på arbejde og er han måske igang med noget vigtigt eller hvordan. Men nej jeg ville da også forvente når det er sådan noget, at bad jeg om at han skulle med fordi jeg havde brug for det, at så ville han da også tage med

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

ikke en okay kommentar at komme med, men synes også den er svær, for kommer jo an på hvad han lige står med, er han på arbejde og er han måske igang med noget vigtigt eller hvordan. Men nej jeg ville da også forvente når det er sådan noget, at bad jeg om at han skulle med fordi jeg havde brug for det, at så ville han da også tage med

Han er droppet ud af skolen, og går hjemme. Spurgte ham os først hvad han lavede INDEN jeg spurgte om han ville med. Der sagde han at han bare var hjemme 

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

Anonym skriver:

Jeg har idag været ved lægen, og snakkede lidt med hende & hun syntes jeg skulle ringe til FG. Og fortælle hvordan jeg har det, mht plukveer der niver så kraftigt at jeg ind imellem glemmer at trække vejret fordi jeg må koncentrere mig om smerten. Fik en tid på FG og tænkte jeg ville ringe til barnets far & spørge om han ville tage med mig så jeg ikke skulle alene afsted. (det skal siges at han mange gange nævner at han synes han slet ikke får lov til at være en del af det her) Jeg synes da det vedrøre ham når jeg skal til tjek på FG, om ikke andet så bare det at han er der og støtter. Men jeg fik det her svar "det synes jeg sgu ikke lige jeg gider"

Hold kæft det gjorde ondt. Er jeg pylret & tager det for personligt, eller? 

Nej det er sgu ikke lige okay... men mit kommende barns far havde sgu nok sagt det sammen.

Han vil heller ikke med til jordmor, scanning osv.

Det er nemt at være far

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

majnr2 skriver:

Nej det er sgu ikke lige okay... men mit kommende barns far havde sgu nok sagt det sammen.

Han vil heller ikke med til jordmor, scanning osv.

Det er nemt at være far

Det er rigtig nemt!

Men gud hvor er det bare et slag i hovedet! Men hellere vide fra nu af at jeg står alene, end at han bliver ved med at lave det nummer 

Men det sgu til at blive skør over, det er pisse frustrerende 

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

Anonym skriver:

Det er rigtig nemt!

Men gud hvor er det bare et slag i hovedet! Men hellere vide fra nu af at jeg står alene, end at han bliver ved med at lave det nummer 

Men det sgu til at blive skør over, det er pisse frustrerende 

Har du nogle der tager med dig når du skal føde??

For jeg vil ikke regne med ham ( hvis han nu ikke liiiige føler han gider den dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.