sommer, sommer og sol...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Carina1977

twinboys skriver:

Du får jo lige som alle de andre bruger det til ½ pris... så det er ultra billigt...

Ok jeg tænker lige over det.....det er meget fristende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

twinboys

Carina1977 skriver:

Ok jeg tænker lige over det.....det er meget fristende

Sender dig lige en pb

Anmeld

9. januar 2011

Siljesmor

Til april skal manden og jeg ALENE afsted til Paris fra fredag til mandag. Håber lidt at der er en smule forår i luften der - skal dog løbe Paris-marathon om søndagen, så mon ikke jeg nok skal få varmen der  I uge 26 skal vi til sydspanien med vores børn og et vennepar og deres 2 børn. Vi skal bo et et sommerhus, som ligger i Calahonda tæt ved Fuengirola

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

Siljesmor skriver:

Til april skal manden og jeg ALENE afsted til Paris fra fredag til mandag. Håber lidt at der er en smule forår i luften der - skal dog løbe Paris-marathon om søndagen, så mon ikke jeg nok skal få varmen der  I uge 26 skal vi til sydspanien med vores børn og et vennepar og deres 2 børn. Vi skal bo et et sommerhus, som ligger i Calahonda tæt ved Fuengirola

Waaauuuw hvor lækkert... løb efter solen

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

Uhhhh drømmer om sommer og sol nu...

Hvor skal i hen på ferie til sommer...

Vi tager klart til Italien igen...

Majbritt

Jeg hører ikke til dem, der bryder mig om at tage hen hvor det er varmt, så hvis jeg elelrs havde råd, så dampede jeg han hvor det er køligt om sommeren LOL
Men rejse...det har vi ikke haft råd til i årevis snart
Og så har det jo heller ikke gjort det bedre at mine hofter ikke bryder sig om nogen former for belastning eller min allergi for den sags skyld..så sommeren bliver sikkert som altid holdt under costa del air condition i vores stue.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

DenHeldige

Jeg blir hængende herhjemme og føder forhåbentlig to velskabte børn.

Anmeld

9. januar 2011

nattergalen

Hej twinboy.. Nu bliver jeg lidt nysgerrig.. Hvad er halv pris? Og hvor ligger det henne? måske vi ( min mand og jeg) kunne gøre brug af det hvis det er ledigt til sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.