Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TinaMajdah91Juel skriver: ja for søren, synes godt nok vinteren har været slem i år så ser gerne det bliver sommer så vi kan få vores blege hude brune igen
ja for søren, synes godt nok vinteren har været slem i år så ser gerne det bliver sommer så vi kan få vores blege hude brune igen
Ja men plejer man ikke sige at har vinteren været hård og lang så får man en god varm og lang sommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Vi tager sq lige en tur i Jeres sommerhus...
Vi tager sq lige en tur i Jeres sommerhus...
Ja det gør i da, det bliver så godt for jer... I kan roligt glæde jer...
Majbritt
numsefisk skriver: Hvor har du da gjort af manden
Hvor har du da gjort af manden
Smiler han sidder og ordner regnskab men snart skal han ind i soveværelset og varme mig op i sengen
twinboys skriver: Ja det gør i da, det bliver så godt for jer... I kan roligt glæde jer... Majbritt
Det gør vi skam også...
Drømmer også om sol og sommer
Mine forældre har inviteret os børn og børnebørn med til Tenerife en uge til april Glæder mig bare så meget
Til sommer skal vi en uge i sommerhus i Blåvand. Det er mine forældres hus og vi er der hver år. Jeg elsker det, og vil ikke bytte det for noget i verden.
Marianne
www.stjerneleg.dk
twinboys skriver: Ja men plejer man ikke sige at har vinteren været hård og lang så får man en god varm og lang sommer
hmmm det kan godt være jeg tror ihvertfald nok at vi skal brokke os over varmen på et eller andet tidspunkt ligesom sidste år
twinboys skriver: Smiler så må du jo leje vores sommerhus... lover dig sol og sommer til den tid...
Smiler så må du jo leje vores sommerhus... lover dig sol og sommer til den tid...
hehe går nok ikke det skulle nemlig helst være en ret billig sommerferie i år. Det er jo dyrt, når jeg skal have købt alt muligt babyudstyr ind igen. Har jo for længst foræret alt det væk jeg havde fra min søn. På det tidspunkt troede jeg nemlig ikke jeg skulle have flere børn hehe
Vi plejer normalt også at leje sommerhus, men i år skulle der spares jeg finder nok på noget. Men tak for forslaget
Carina1977 skriver: hehe går nok ikke det skulle nemlig helst være en ret billig sommerferie i år. Det er jo dyrt, når jeg skal have købt alt muligt babyudstyr ind igen. Har jo for længst foræret alt det væk jeg havde fra min søn. På det tidspunkt troede jeg nemlig ikke jeg skulle have flere børn hehe Vi plejer normalt også at leje sommerhus, men i år skulle der spares jeg finder nok på noget. Men tak for forslaget
Du får jo lige som alle de andre bruger det til ½ pris... så det er ultra billigt...
MarianneSonne skriver: Drømmer også om sol og sommer Mine forældre har inviteret os børn og børnebørn med til Tenerife en uge til april Glæder mig bare så meget Til sommer skal vi en uge i sommerhus i Blåvand. Det er mine forældres hus og vi er der hver år. Jeg elsker det, og vil ikke bytte det for noget i verden. Marianne www.stjerneleg.dk
Lyder skønt...
TinaMajdah91Juel skriver: hmmm det kan godt være jeg tror ihvertfald nok at vi skal brokke os over varmen på et eller andet tidspunkt ligesom sidste år
Savner den meget...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128