Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhhhh drømmer om sommer og sol nu...
Hvor skal i hen på ferie til sommer...
Vi tager klart til Italien igen...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Uhhhh drømmer om sommer og sol nu... Hvor skal i hen på ferie til sommer... Vi tager klart til Italien igen... Majbritt
Her bliver det nok Disney land, hvis pengene vil det
I drømmen er jeg allerede dernede
http://miniministeren.blogspot.com/
vi tager 2 uger til gran canaria og 2 uger til tenerif lige efter hinanden så en måneds ferie til os - noget vi har sparet sammen til i over 3 år nu lækkert endelig at kan komme afsted..
numsefisk skriver: Her bliver det nok Disney land, hvis pengene vil det I drømmen er jeg allerede dernede
Kan jeg godt forstå ... den eneste varme jeg får for tiden er KUN fra brændeovnen...
Øhm det var meningen at vi skulle på camping. men har lidt svært ved at forestille mig at kravle ind i et telt, når jeg til den tid kun vil være 1½ måned fra at skulle føde. Så jeg må hellere få undersøgt om der er andre muligheder
Lyder lækkert med sol og varme savner det helt vildt meget. Faktisk er min søn begyndt at hade sneen, og vil bare have sommer og varme nu
TinaMajdah91Juel skriver: vi tager 2 uger til gran canaria og 2 uger til tenerif lige efter hinanden så en måneds ferie til os - noget vi har sparet sammen til i over 3 år nu lækkert endelig at kan komme afsted..
iiiihhhh hvor dejligt... så må det gerne bare blive sommer
twinboys skriver: iiiihhhh hvor dejligt... så må det gerne bare blive sommer
ja for søren, synes godt nok vinteren har været slem i år så ser gerne det bliver sommer så vi kan få vores blege hude brune igen
Vi tager sq lige en tur i Jeres sommerhus...
Carina1977 skriver: Øhm det var meningen at vi skulle på camping. men har lidt svært ved at forestille mig at kravle ind i et telt, når jeg til den tid kun vil være 1½ måned fra at skulle føde. Så jeg må hellere få undersøgt om der er andre muligheder Lyder lækkert med sol og varme savner det helt vildt meget. Faktisk er min søn begyndt at hade sneen, og vil bare have sommer og varme nu
Smiler så må du jo leje vores sommerhus... lover dig sol og sommer til den tid...
twinboys skriver: Kan jeg godt forstå ... den eneste varme jeg får for tiden er KUN fra brændeovnen...
Hvor har du da gjort af manden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128