Creme eller olie imod kløe og strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

FamilienSørensen

DianaBaastrup skriver:

Hej Jeg har hørt noget om hyben olie man skal smøre sig med på strækmærkerne

Uha det lyder eksotisk. Det vil jeg skrive ned og købe, vi vil prøve et af hvert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

FamilienSørensen

Emine skriver:

jeg fik af vide man kunne bruge madolie, har også haft en del kløe på maven det hjalp faktisk med at lindre kløen.

Uha madolie, bare alm. solsikke olie man steger sine æg i. Jamen dog et billigt råd. Men er det sundt for kroppen og er det ikke utrolig klistret. Jeg vil prøve det allerede i dag

Anmeld

10. januar 2011

FamilienSørensen

Amso skriver:

Hvis det klør meget, skal du gå til lægen med det ( hvis ikke du har været det ).. Da det kan skyldes forhøjet levertal... Og det skal der medicineres for. Skal nemlig selv ind og hente medicin mod det i morgen..

Det har jeg læst, men er det ikke for kvinder lidt længere henne i garviditeten, jeg er kun 14+6 knus. Men jeg vil spørge min læge ad alligevel. Mange tak

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

body shop, body butter, med olivenolie... jeg har ingen strækmærker... men kløeen, tror jeg bliver svær...

Anmeld

10. januar 2011

FamilienSørensen

PernilleB skriver:

body shop, body butter, med olivenolie... jeg har ingen strækmærker... men kløeen, tror jeg bliver svær...

Det lyder faktisk rigtig fornuftig med det body butter. Uhm bare lyden af det får mig til at tænke på velduftende lækker fyldig creme man virkelig giver sig god tid til at massere ind i kroppen Og body shop er jo også en lækker butik med produkter der er gravide venlig

Anmeld

10. januar 2011

Amso

Jacob&Kusuma skriver:

Det har jeg læst, men er det ikke for kvinder lidt længere henne i garviditeten, jeg er kun 14+6 knus. Men jeg vil spørge min læge ad alligevel. Mange tak

det forekommer oftes længere henne i graviditeten ja, men kan sagtens vise sig meget tidligere... Syntes i hvert fald du skal ringe til din læge engang og forklare din kløe.. Så er du da på den sikre side... Og hvis det bliver så slemt du ikke rigtigt får nogen ordentlig nattesøvn, så kan lægen også udskrive et præperat til dig, så kløen aftager. Men så vidt min læge sagde til mig, gjorde de det kun hvis det sådan RIGTIG generede en kløen...

Anmeld

10. januar 2011

sne190810

Mandelolie ..

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

Jacob&Kusuma skriver:

Det lyder faktisk rigtig fornuftig med det body butter. Uhm bare lyden af det får mig til at tænke på velduftende lækker fyldig creme man virkelig giver sig god tid til at massere ind i kroppen Og body shop er jo også en lækker butik med produkter der er gravide venlig

hehe, ikk for a tale dig fra det, men kan huske lidt om den dufter ikk VILDT godt... den er lidt... ja... men den er rigtig god... og bodyshop har nogle lækre ting...

hehe, jeg har købt min badesvamp der for 3 år siden, og da jeg nu ville ned og køben den igen så havde de den skisme ikk..

Anmeld

10. januar 2011

Multebær

På apotheket findes en creme fra La Roche-Posay som hedder Lipikar Baume AD. Det er en creme uden parfume og parabener som hjælper mod irritation og kløe.

Tror ikke den kan afhjælpe dine strækmærker men den kan måske tage noget af kløen. (Tror ikke nogen creme kan fjerne dem da de kommer indefra) . Det er virkelig en creme af god kvalitet og er derfor heller ikke billig. 

På apotheket har de i øvrigt også en showergel mod huskløe - den har hvedkim tilsat. hmmm kan ikke huske hvad mærke det er men logoet er samme sart grønne farve som den der bruges i bjælken her på siden. 

Anmeld

10. januar 2011

Multebær

sne190810 skriver:

Mandelolie ..

Mandelsolie er generelt rigtig godt og jeg bruger det ofte - Det er godt til at mætte huden men det bevarer ikke fugten i huden på samme måde som fed creme - sagde min hudlæge. Har selv været til lægen med kløe over hele kroppen og de var hendes vurdering at for nogle der har tør hus er mandelolie ikke nok. Ofte hører kløe og tørhed sammen. Men jeg tror at det handler om at prøve sig frem. Vores hus er så forskellig og reagerer forskelligt under stress (graviditet)

Pøj pøj med det håber du finder noget der hjælper dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.