Creme eller olie imod kløe og strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.476 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

FamilienSørensen

Hejsa piger.

Jeg har en slem kløe over hele kroppen og jeg er begyndt at få strækmærker ved arme og hofter.

Kan nogle af jer anbefale en olie eller creme at bruge imod sin kløe og eller strækmærker. Jeg er godt klar over at man ikke kan undgå strækmærker, men jeg har bare en fornemmelse af at kløen gør mine strækmærker større.

Jeg fik en gang navnet på en olie, den hedder noget med M men kan ikke huske det hele. Ihvertfald ville det være dejligt med et eller andet der lindrer kløen.

Knus Kusuma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Nea85

Jacob&Kusuma skriver:

Hejsa piger.

Jeg har en slem kløe over hele kroppen og jeg er begyndt at få strækmærker ved arme og hofter.

Kan nogle af jer anbefale en olie eller creme at bruge imod sin kløe og eller strækmærker. Jeg er godt klar over at man ikke kan undgå strækmærker, men jeg har bare en fornemmelse af at kløen gør mine strækmærker større.

Jeg fik en gang navnet på en olie, den hedder noget med M men kan ikke huske det hele. Ihvertfald ville det være dejligt med et eller andet der lindrer kløen.

Knus Kusuma

Jeg har hørt om mandelolie, men som du selv siger, får man strækmærkerne alligevel, selvom man smører sig.. Jeg blev anbefalet mavecreme og maveolie fra Matas

Jeg ved dog ikke om det hjælper mod kløen

Anmeld

9. januar 2011

FamilienSørensen

Nea85 skriver:

Jeg har hørt om mandelolie, men som du selv siger, får man strækmærkerne alligevel, selvom man smører sig.. Jeg blev anbefalet mavecreme og maveolie fra Matas

Jeg ved dog ikke om det hjælper mod kløen

Det kan være det var mandel olien jeg fik anbefalet. Jeg var bare meget ked af at se jeg havde fået strækmærker og at de virkede større når jeg kløede hysterisk i dem.

Anmeld

9. januar 2011

Nea85

Jacob&Kusuma skriver:

Det kan være det var mandel olien jeg fik anbefalet. Jeg var bare meget ked af at se jeg havde fået strækmærker og at de virkede større når jeg kløede hysterisk i dem.

Det var da i hvert fald noget, der startede med m

Jeg har fået et lille et ved hoftebenet, og jeg blev også lidt ked af det, men der er jo ikke noget at gøre ved det.. De bliver jo heldigvis lyse efterhånden, og så kan man næsten ikke se dem..

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

Strækmærkerne kan man desværre ikke gøre noget ved... 

Anmeld

9. januar 2011

Diana2013

Jacob&Kusuma skriver:

Hejsa piger.

Knus Kusuma

Hej Jeg har hørt noget om hyben olie man skal smøre sig med på strækmærkerne

Anmeld

9. januar 2011

EmOssA

jeg fik af vide man kunne bruge madolie, har også haft en del kløe på maven det hjalp faktisk med at lindre kløen.

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Hvis det klør meget, skal du gå til lægen med det ( hvis ikke du har været det ).. Da det kan skyldes forhøjet levertal... Og det skal der medicineres for. Skal nemlig selv ind og hente medicin mod det i morgen..

Anmeld

9. januar 2011

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej ! Hvis du klør så meget så vil jeg anbefale dig at få kontrolleret dine levertal hos egen læge, måske er de forhøjed, så findes der medicin. Strækmærker ved jeg ikke så meget om.

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Og ang. strækmærker, siger de kloge ( hvad jeg har hørt ) at det ikke hjælper noget med creme og div.. Man kan selvfølgelig håbe, som jeg selv, og smører derfor med en mavecreme fra apoteket. Men man skulle desværre ikke kunne forebygge det.?? Er desværre hvad jeg har hørt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.