Stof ble eller libero,pampers mv. ble???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

afrobabies

Puslingen skriver:

Jeg er alene med min datter og er gravid, så jeg synes ikke lige at pengene er til de dyre mærke bleer, men når jeg yderst sjælden ser at libero er ekstrem billige så køber jeg også dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Kruse90

tak for link rikke

så blev jeg klogere

Anmeld

10. januar 2011

2721

victoria2008 skriver:

Jeg er alene med min datter og er gravid, så jeg synes ikke lige at pengene er til de dyre mærke bleer, men når jeg yderst sjælden ser at libero er ekstrem billige så køber jeg også dem

De er godt nok heller ikke billige men de eneste vi har haft en god oplevelse med

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Puslingen skriver:

De er godt nok heller ikke billige men de eneste vi har haft en god oplevelse med

Da min datter var helt lille brugte jeg Aldi bleer, men hun var ofte våd igennem, så det var ikke nogen succes

Anmeld

10. januar 2011

2721

victoria2008 skriver:

Da min datter var helt lille brugte jeg Aldi bleer, men hun var ofte våd igennem, så det var ikke nogen succes

det heller ikke rart

Anmeld

12. januar 2011

Bom

Rikke&Liam skriver:

Tja. Det kommer jo MEGET an på hvordan man vasker.

Vi har kun brugt stofbleer til Liam. Og faktisk kan du sagtens vaske stofbleer ved 70 grader. Mange vaskemaskiner har kun 95 grader, så det desværre ikke er muligt. Stofbleer (og børnenumser) har bedst af en MEGET lille mængde sæbe, og hverken skyllemiddel eller lign.

Desuden tørrer vi altid bleerne på tørresnoren i solen, om vinteren foran brændeovnen.

Jeg VED at vi har sparet ufatteligt mange penge på at bruge stofbleer, desuden er jeg overbevist over at Liams numse har meget bedre af stof fremfor plastik og papir. Han har aldrig haft bleudslæt, eksem, åbne sår eller lign. Og meget sjældent rød numse.

Og på trods af at vi vasker en smule mere end andre børnefamilier, sparer vi så miljøet for oceaner af affald i stedet.

Jeg er ihvertfald glad for at vi valgte stofbleer.

Jeg spørg måske dumt, men kan du ikke tage nogle billeder af de der bleer?? For kan virkelig ikke se for mig, hvordan de bruges..

Anmeld

12. januar 2011

Bom

Jeg spørg måske dumt, men kan du ikke tage nogle billeder af de der bleer?? For kan virkelig ikke se for mig, hvordan de bruges..

arh måske man skulle læse hele tråden...

Anmeld

12. januar 2011

BinaMor

jeg bruger stof. ikke for miljøet.. men fordi jeg selv ved hvordan min kut har det efter 5 dage med papirs bind og det er jo det samme med bebser. så min skal have dejlig blød stof på numsen. har selv brugt papir i "nede"  perioder.. men stof lugter mindre, sviner mindre og giver aldrig røde numser.

det med miljø er en sidegevindst

Anmeld

12. januar 2011

BinaMor

her er lidt stofbles spam af mine unger igennem tiden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2011

Thereseh

BinaMor skriver:

her er lidt stofbles spam af mine unger igennem tiden

Hvilke mærke er det du bruger? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.