Mad for 4 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

MetteMTH

lillespurv20 skriver:

Det er bare skønt det går godt Hvis hun får hård mave kan det godt være risgrøden, det skulle være lidt hårdt for maven (Vi havde mange problemer med mavsen og har det stadig selvom hun bliver 9 mdr på tirsdag )

Det syntes jeg ikke hun har haft, hun er go til at komme af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Koen.

Mette88 skriver:

Det syntes jeg ikke hun har haft, hun er go til at komme af med det

åh super Hun er dygtig

Anmeld

8. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Mette88 skriver:

Skal jeg så mose det hele sammen?

Jeg blendede det med en stavblender.. Men ja det skal du, lidt smør og MME eller brystmælk..

Husk ikke og koge kartoflerne med salt..

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

Min SP har sagt at fra 4 måneders alderen og til 5-6 måneds alderen, skal de kun have grød 1 gang om dagen, fordi at det er meningen at de skal lærer motorikken i munden, men selvfølgelig os for at blive mere mæt, hvis mælken ikke mætter nok længere

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

8. januar 2011

MetteMTH

DatterMalou skriver:

Jeg blendede det med en stavblender.. Men ja det skal du, lidt smør og MME eller brystmælk..

Husk ikke og koge kartoflerne med salt..

okay, det må jeg prøve.. Så må jeg ud og have mig en stavblender Skal det være rigtige kartofler, kan man ikke bruge det man kan få i pulver form?

Anmeld

8. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Mette88 skriver:

okay, det må jeg prøve.. Så må jeg ud og have mig en stavblender Skal det være rigtige kartofler, kan man ikke bruge det man kan få i pulver form?

Man kan godt bruge pulver, men jeg synes bare ikke konsistensen er så lækker, men det kommer jo an på kokken..

Anmeld

8. januar 2011

MetteMTH

DatterMalou skriver:

Man kan godt bruge pulver, men jeg synes bare ikke konsistensen er så lækker, men det kommer jo an på kokken..

Hihi Det har du ret i, så må jeg jo til at skrælle kartofler

Anmeld

8. januar 2011

MetteMTH

Fru'Rugaard skriver:

Min SP har sagt at fra 4 måneders alderen og til 5-6 måneds alderen, skal de kun have grød 1 gang om dagen, fordi at det er meningen at de skal lærer motorikken i munden, men selvfølgelig os for at blive mere mæt, hvis mælken ikke mætter nok længere

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Nå okay.. Min sagde at det var lige meget om det var flere gange.. Jeg har nemlig givet hende her til aften, så fik hun bryst lige efter og bom, nu sover hun som en sten

Anmeld

8. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Mette88 skriver:

Hihi Det har du ret i, så må jeg jo til at skrælle kartofler

Yes, det må du.. I den anledning købte jeg en skide god skrælder for 80 kr.

Anmeld

8. januar 2011

MetteMTH

lillespurv20 skriver:

åh super Hun er dygtig

Jae hun er så dygtig den bette Malusen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.