tror i på spøgelser.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

majnr2

Tror helt klart på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

SSL

JA! Jeg tror på det! Jeg VED jeg har talt med min afdøde far, gennem en clayorioant, hun fortalte han havde båd, hvilket vi ikke vidste før efter hun sagde det for ham, hun fortalte hvem der havde arvet hvad af hans ting, og det eneste hun var oplyst om var min søsters og mit navn, og udfra dét fremkaldte hun en ånd der ville igennem til os, og det var så ham  Det var den fedeste oplevelse nogensinde! Og jeg kan kun anbefale at få sådan noget gjort, hvis der er noget 'udestående' med en afdød meget tæt på sig, for så finder de selv dig via clayotianten

Anmeld

9. januar 2011

FamilienSørensen

luppe-laban skriver:

heej piger.. ja overskriften siger lidt sig selv..

kæreste og jeg skulle til randers og jeg havde slukket alle starindlysene og da vi så kommer hjem var der et tæt, og jeg er HELT SIKKER på det var slukket.. når men så et par dage sender skulle jeg i bad og slukkede for tvet på kontakten, og da jeg så kommer ned var det tændt igen.. Lucas og  jeg var alene hjemme.

puha ved ikk om det bare er mig eller om der er andre der har oplevet noget lignede..? 

Jeg tror på spøgelser og ånder. Og det indrømmer jeg gerne, jeg er thailænder og det er meget med i min kultur at spøgelsr er en del af ens liv og hverdag. I Thailand er frygten for spøgelser så stor at der er bestemte ting man ikke må gøre, fordi så kan man se dem og de kan se en

Det lyder nok meget skørt, men jeg tror på det og jeg kunne aldrig finde på at gøre de der forbudte ting heller ikke her i Danmark gør jeg det.

Anmeld

9. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg tror på det for jeg har også oplevet forskellige ting der ikke har nogen logisk forklaring...

Prøvet at vågne med stoppenåle på min pude lige foran min næse da jeg boede hjemme... Min dør var låst om natten så der var ikke andre der gik ind hos mig mens jeg sov...

Har prøvet at en sten der lå på mit computerbord ovre i et hjørne af mit værelse, fløj og landte foran mine fødder mens jeg sad på sengen og så tv... Igen alene i værelset hvad jeg kunne se, men var ikke i tvivl om der var noget mere end mig for luften forandrede sig...

Vi havde seperat vandsystem dvs at det at andre brugte varmt vand eller koldt vand ville ikke have indflydelse på når vi brugte det.. Har prøvet at stå under bruseren og have store temperatursvingninger... som hvis nogen tog en kold hånd og satte over mit hoved som det varme vand så løb af og var koldere når det ramte mig...

Og ja en del andre ting... Jeg er så ikke længere i forbindelse med den del af mig og er glad for det for det kunne til tider være for meget for mig at håndtere når der var flere på en gang der opsøgte det sted jeg var...

Anmeld

9. januar 2011

oo

niks

Anmeld

9. januar 2011

lollandpigen

Har stemt ved ikke fordi jeg tror ikke på der er disederet spørgelser men tror der er noget efter døden men måske ikke lige spøgelser men et svært spørglsmål synes jeg.... 

Anmeld

9. januar 2011

Tropez

Tror helt klart på det, har ikke selv oplevet det, men en af min fars kammerater oplevede det i så stor en grad han ikke turde sove i sit eget hus.

Han havde været på besøg hos mine forældre, og var på vej hjem da han så lyset var tændt på loftet i hans hus, hvilket han synes var lidt mærkeligt, men troede at det måske var en håndværker der havde glemt at slukke en arbejdslampe, så han går op og tjekker det, men der er intet lys på loftet, og ingen af kontakterne virkede, så han tog sin cykel og kørte hjem til mine forældre og sov, han skulle ikke være hjemme den nat.

Min mor var nogle uger senere taget hen for at besøge, hans kone, og hun banker så på døren, det er en af de der glas døre hvor man kan ane om der står en på den anden side af døren, og hun venter og venter, hunden gør som besat og pludslig går døren op og en hånd holder om kanten af døren, hvorefter den forsvinder igen og døren bliver lukket, og hunden gør stadigvæk.

min mor kunne ikke se nogen stå bag ved døren der var ingen skygger eller noget, så hun skynder sig hjem igen, og ringer derefter til konen i huset som meget gråggig (staves) tager tlf, min mor forklare lidt om situationen, hvorefter konen siger: jamen jeg har ikke hørt noget jeg lå på sofaen og sov

jeg tror der gik et halvt år efter alle de der ting skete at de flyttede.

Anmeld

9. januar 2011

lucas<3

Wampires skriver:

Jeg tror på det for jeg har også oplevet forskellige ting der ikke har nogen logisk forklaring...

Prøvet at vågne med stoppenåle på min pude lige foran min næse da jeg boede hjemme... Min dør var låst om natten så der var ikke andre der gik ind hos mig mens jeg sov...

Har prøvet at en sten der lå på mit computerbord ovre i et hjørne af mit værelse, fløj og landte foran mine fødder mens jeg sad på sengen og så tv... Igen alene i værelset hvad jeg kunne se, men var ikke i tvivl om der var noget mere end mig for luften forandrede sig...

Vi havde seperat vandsystem dvs at det at andre brugte varmt vand eller koldt vand ville ikke have indflydelse på når vi brugte det.. Har prøvet at stå under bruseren og have store temperatursvingninger... som hvis nogen tog en kold hånd og satte over mit hoved som det varme vand så løb af og var koldere når det ramte mig...

Og ja en del andre ting... Jeg er så ikke længere i forbindelse med den del af mig og er glad for det for det kunne til tider være for meget for mig at håndtere når der var flere på en gang der opsøgte det sted jeg var...

ej hvor skummelt.. 

Anmeld

9. januar 2011

Maja88

altså jeg tror på det, men vil bare lige høre TS om det var fyrfadslys???

da jeg har af en brandmand fået forklaret at de kan skabe en slags luftlomme hvilket åbenbart gør de kan selvantænde igen

Anmeld

9. januar 2011

lucas<3

Maja88 skriver:

altså jeg tror på det, men vil bare lige høre TS om det var fyrfadslys???

da jeg har af en brandmand fået forklaret at de kan skabe en slags luftlomme hvilket åbenbart gør de kan selvantænde igen

nej det var sådan et 15 cm høj lys..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.