Tror helt klart på det, har ikke selv oplevet det, men en af min fars kammerater oplevede det i så stor en grad han ikke turde sove i sit eget hus.
Han havde været på besøg hos mine forældre, og var på vej hjem da han så lyset var tændt på loftet i hans hus, hvilket han synes var lidt mærkeligt, men troede at det måske var en håndværker der havde glemt at slukke en arbejdslampe, så han går op og tjekker det, men der er intet lys på loftet, og ingen af kontakterne virkede, så han tog sin cykel og kørte hjem til mine forældre og sov, han skulle ikke være hjemme den nat.
Min mor var nogle uger senere taget hen for at besøge, hans kone, og hun banker så på døren, det er en af de der glas døre hvor man kan ane om der står en på den anden side af døren, og hun venter og venter, hunden gør som besat og pludslig går døren op og en hånd holder om kanten af døren, hvorefter den forsvinder igen og døren bliver lukket, og hunden gør stadigvæk.
min mor kunne ikke se nogen stå bag ved døren der var ingen skygger eller noget, så hun skynder sig hjem igen, og ringer derefter til konen i huset som meget gråggig (staves) tager tlf, min mor forklare lidt om situationen, hvorefter konen siger: jamen jeg har ikke hørt noget jeg lå på sofaen og sov
jeg tror der gik et halvt år efter alle de der ting skete at de flyttede.
Anmeld