tror i på spøgelser.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tror i på spøgelser..?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.967 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

lucas<3

heej piger.. ja overskriften siger lidt sig selv..

kæreste og jeg skulle til randers og jeg havde slukket alle starindlysene og da vi så kommer hjem var der et tæt, og jeg er HELT SIKKER på det var slukket.. når men så et par dage sender skulle jeg i bad og slukkede for tvet på kontakten, og da jeg så kommer ned var det tændt igen.. Lucas og  jeg var alene hjemme.

puha ved ikk om det bare er mig eller om der er andre der har oplevet noget lignede..? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

B&J

nej jeg har ikke oplevet sådan noget og tror alt med spøgelser osv har en forklaring.. så nej tror ikke på det

Anmeld

8. januar 2011

lucas<3

B&J skriver:

nej jeg har ikke oplevet sådan noget og tror alt med spøgelser osv har en forklaring.. så nej tror ikke på det

oka

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

Ja det gør jeg. Jeg kan ikke andet, da jeg har et par stykker herhjemme og i min fars hus har jeg også mødt et par stykker. Så... JO de findes!!!!

Anmeld

9. januar 2011

NinaNymannMadsen

ja helt afgjort.

har oplevet nogen ting der ikke kan forklares lige meget hvor dybt man graver for at forklare det.

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

Ja spøgelser tro mig dem tror jeg på... Vi har haft dem flere gange i huset, men efter vi har haft to ude for at fjerne det er de nu helt væk- ja de skulle herud 2 gange for de fik ikke alle væk efter 1. forsøg og tro mig det mærkede vi men så blev de sendt væk i anden omgang...

Jeg kunne have skidt en snemand...

Majbritt

Anmeld

9. januar 2011

DianaM

Jeg har stemt  nej.

Der er sikkert mere mellem himmel og jord, men har (heldigvis) aldrig oplevet noget selv og sålænge vil/kan jeg ikke tro rigtigt på det.

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

twinboys skriver:

Ja spøgelser tro mig dem tror jeg på... Vi har haft dem flere gange i huset, men efter vi har haft to ude for at fjerne det er de nu helt væk- ja de skulle herud 2 gange for de fik ikke alle væk efter 1. forsøg og tro mig det mærkede vi men så blev de sendt væk i anden omgang...

Jeg kunne have skidt en snemand...

Majbritt

Ha ha vi havde også to claivoyanter herude og lave en husrensning. De smed en kvinde ud der var kommet fordi hun var draget af Carla. Kvinden havde selv mistet et barn og så fandt de min farfar her og han nægtede at gå  Jeg grinede enormt meget. Jeg har altid haft et meget tæt forhold til min farfar. Jeg var hans guldklump og han har altid passet på mig. Og så var han mega stædig. He he... Så jeg måtte lave en aftale med ham om at han ikke var her så tit. Det hjalp. Men jeg grinede da claivoyanten sagde at hun ikke rigtig kunne finde ud af om hun havde en aftale med ham om at han skulle smutte. Jeg kunne næsten høre ham sige: Nu siger jeg bare til hende damen at jeg smutter, men det gør jeg ikke alligevel. Det bestemmer jeg sgu selv!!!!  Så.... Han fik lov at blive. Han fortalte gennem hende at han bare ville passe på os og ikke ville skræmme os. Så... Ja ja så bliv du bare farfar!

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

michella80 skriver:

Ha ha vi havde også to claivoyanter herude og lave en husrensning. De smed en kvinde ud der var kommet fordi hun var draget af Carla. Kvinden havde selv mistet et barn og så fandt de min farfar her og han nægtede at gå  Jeg grinede enormt meget. Jeg har altid haft et meget tæt forhold til min farfar. Jeg var hans guldklump og han har altid passet på mig. Og så var han mega stædig. He he... Så jeg måtte lave en aftale med ham om at han ikke var her så tit. Det hjalp. Men jeg grinede da claivoyanten sagde at hun ikke rigtig kunne finde ud af om hun havde en aftale med ham om at han skulle smutte. Jeg kunne næsten høre ham sige: Nu siger jeg bare til hende damen at jeg smutter, men det gør jeg ikke alligevel. Det bestemmer jeg sgu selv!!!!  Så.... Han fik lov at blive. Han fortalte gennem hende at han bare ville passe på os og ikke ville skræmme os. Så... Ja ja så bliv du bare farfar!

smiler...

Anmeld

9. januar 2011

Pige2009

Nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.