Så mistede vi vores lille spire :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

KajaHH

Jeg kender alt for godt følelsen,så du får en kæmpe trøste  herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Tanze85

Tak kajaHH

Anmeld

9. januar 2011

anna-jonas

Sender dig mine varmeste hilsner, og ønsker for dig og din mand, at i sammen kommer igennem denne svære tid.

Knus Mette

Anmeld

9. januar 2011

Tanze85

Tak skal du have.. Vi venter bare på at min blødning skal stoppe så vi kan komme igang med projekt baby igen.. Vi er begge mere end klar..

Anmeld

9. januar 2011

Carina1977

Åhh nej....det er jeg virkelig ked af at høre  

Har selv prøvet det....2 gange endda, men begge gange var jeg ikke længere henne end ca. 5+0. men uanset hvad, så er det enormt hårdt følelsesmæssigt. jeg håber at din blødning snart stopper, så i kan forsøge igen. jeg håber for jer at det lykkes hurtigt igen.

Anmeld

9. januar 2011

Tanze85

Carina1977:

Tusind tak skal du have.. Ja det er pisse hårdt men vi er begge mere end klar til at prøve igen så blødning please stop..

Anmeld

9. januar 2011

ulleby

tanze85 skriver:

Jeg var igår til en scanning fordi jeg siden i mandags har pletblødt når jeg har været på toilettet og så igår eftermiddags fik jeg smerter i underlivet og en menstuationsblødning med sorte klumper i som fortsatte i tre/fire timer og vidste nok godt på forhånd at det var slut men man havde vel altid et lille håb.. Men så til scanningen idag så vi at det var slut der var ingenting tilbage andet end blod.. Så jeg abortede desværre igår er bare så ulykkelig og kan slet ikke lade være med at bebrejde mig selv

Puha søde ven - hvor har ejg det bare træls på dine vegne. Det må gøre så ondt

Lad endelig være med at bebrejde dig selv - det får du intet ud af. Desværre bliver du nød til at se frem af

Tanker og krammer

Anmeld

9. januar 2011

Tanze85

Tak skal du have ulleby.. Nu skete det i torsdags og har det stadig svært om aftenen når der sådan bliver stille så kan jeg godt bryde lidt sammen og begynde at græde, men synes da jeg kan mærke det begynder at gå den rigtige vej. Tror det bliver meget bedre når jeg ikke længere bløder og vi kan komme igang med projekt baby igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.