Så mistede vi vores lille spire :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

dorthemus

Åh altså! Det var synd, kan godt forstå at du er ked af det..bare græd og råb og skrig, det hjælper altsammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Tanze85

Tusind tak for alle jeres kram, det hjælper at man kan snakke med nogen som selv har prøvet.. Selvom min mand er den bedste i verden kan han ikke sætte sig ind i hvordan det føles.. Håber bare snart det bliver bedre.

Anmeld

8. januar 2011

B&J

åhh ved slet ikke hvor hårdt det er man du skal have en kæmpe krammer her fra

Anmeld

8. januar 2011

twinboys

tanze85 skriver:

Jeg var igår til en scanning fordi jeg siden i mandags har pletblødt når jeg har været på toilettet og så igår eftermiddags fik jeg smerter i underlivet og en menstuationsblødning med sorte klumper i som fortsatte i tre/fire timer og vidste nok godt på forhånd at det var slut men man havde vel altid et lille håb.. Men så til scanningen idag så vi at det var slut der var ingenting tilbage andet end blod.. Så jeg abortede desværre igår er bare så ulykkelig og kan slet ikke lade være med at bebrejde mig selv

Åhhh hvor trist at læse...

Sender et varmt knus til dig...

Majbritt

Anmeld

8. januar 2011

Vidunderligeunger

ved ikke hvad jeg skal sige, men ville ikke bare "gå" forbi uden et kram... 

Anmeld

8. januar 2011

blomst84

Kæmpe kram herfra ! Ved desværre hvordan det er og ja bare hyl, tud og græd. En god ting jeg gjorde var at snakke om det, tale tale tale så kommer det hurtigt ud af kroppen

Anmeld

8. januar 2011

Riksen

Årh, hvor gør det ondt at læse. Som du kan se, er vi mange, der har været der, hvor du er, og vi ved hvor ondt det gør. Ja, tårerne triller uden at man kan stoppe dem, så bare lad dem. Du må endelig ikke lægge bånd på dig selv. Giv dig selv tid til at føle og græde, men lad være med at bebrejde dig selv, for der er virkelig intet du kunne have gjort - det skulle bare ikke være.

Jeg ved at det ser sort ud nu, for udover sorgen over at have mistet spiren, så er din krop også fyldt med hormoner, hvilket også påvirker dig, så forsøg at slappe af og omgiv dig med din søde mand og familie. Det skal nok komme til at se lysere ud.

Jeg sender dig en masse varme tanker og kram

Anmeld

8. januar 2011

Riksen

Og som Blomst84 skriver: tal om det! Det hjalp også mig rigtig meget. Tal, tal, tal så meget du orker, og få det bearbejdet.

Anmeld

8. januar 2011

Mira0911

tanze85 skriver:

Jeg var igår til en scanning fordi jeg siden i mandags har pletblødt når jeg har været på toilettet og så igår eftermiddags fik jeg smerter i underlivet og en menstuationsblødning med sorte klumper i som fortsatte i tre/fire timer og vidste nok godt på forhånd at det var slut men man havde vel altid et lille håb.. Men så til scanningen idag så vi at det var slut der var ingenting tilbage andet end blod.. Så jeg abortede desværre igår er bare så ulykkelig og kan slet ikke lade være med at bebrejde mig selv

Nej nej nej..... Det er jeg rigtig ked af at høre... 

Kæmpe til dig.... 

Anmeld

9. januar 2011

Tanze85

Tak for alle jeres søde svar.. Jeg snakker osse meget om det med min fantastiske mand og så er jeg begyndt at skrive dagbog så jeg kan komme ud med alle mine følelser og det er faktisk rigtig godt, så kan jeg tude og skrive samtidig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.