svigermors vaskeklud kontra min kareklud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

B&J

ja jeg bruger meget forskelligt både kareklude skumklude og kareklude som alle er rene fra start af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

anna-jonas

Karklude................ALTID!

Anmeld

8. januar 2011

Brams

Vi bruger kun vaskeklude herhjemme (har købt nogle billige i Ønskebørn - 10 stk. for 30 kr.).

Da karklude ikke oprindeligt er ment som noget, der skal i kontakt med børns hud, tør jeg ikke løbe chancen for, at der ikke er alle mulige stoffer i dem, som kan være skadelige. Derfor vælger jeg at bruge vaskeklude

Anmeld

8. januar 2011

SiLiMiMa

Ja som emnet lyder vil jeg hører om i foretrækker at tørre jeres barn om munden ved spisning med en vaskeklud (som min svigermor gør) eller i bruger en kareklud (som jeg gør). Jeg har hele tiden stolet på at de er vasket rene når de bliver kogevasket, men min svigermor bliver ved med at kommentere at jeg bruger kareklude Jeg har overvejet at købe nogle klude der kun bruges til at tøre hans ansigt med... Hvad bruger i?

bruger karklude..... men bruger ca 2-3 dagligt, da jeg er lidt hys med den slags .. og hvis jeg skal bruge en til maia, så bliver den taget op af skuffen.....

vasker dem altid ved min. 60 grader, så de er da rene.....

heise

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

Jeg bruger den type (rene) klud jeg lige først får fat i 

Anmeld

8. januar 2011

Mormilla

Jeg bruger en vaskeklud når der er behov for det

Anmeld

8. januar 2011

Mumto3

Vi bruger altid vaskeklud, jeg kunne ikke drømme om at bruge en karklud, heller ikke selvom den er helt ren og alle vores karklude altid bliver vasket ved 95 grader.

For mig er en karklud noget jeg tørre et bord af i, og jeg ville være bange for om mine børn når de blev større kunne finde på at tørre munden af i en klarklud der lå ved køkkevasken (fordi det var de vant til fra da de var små)

Anmeld

8. januar 2011

oerbaek

Jeg bruger enten vaskeklude eller de skumklude der er lige til at smide ud bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.