svigermors vaskeklud kontra min kareklud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.401 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Louisevt

Ja som emnet lyder vil jeg hører om i foretrækker at tørre jeres barn om munden ved spisning med en vaskeklud (som min svigermor gør) eller i bruger en kareklud (som jeg gør). Jeg har hele tiden stolet på at de er vasket rene når de bliver kogevasket, men min svigermor bliver ved med at kommentere at jeg bruger kareklude Jeg har overvejet at købe nogle klude der kun bruges til at tøre hans ansigt med... Hvad bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

TbCp

Jeg har almindelige karklude klippet over på midten, så der er to af en klud + jeg har købt nogle billige vaskeklude i Ikea som også bliver brugt til det.
Jeg er dagplejer så bruger maaaange klude til at tørre mund og hænder efter maden

Anmeld

7. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

En ren karklud er vel ligeså god som en ren vaskeklud, så jeg vil da mene at det er lige meget.

Anmeld

7. januar 2011

lauras*mor*

vi bruger bare køkkenrullen.. og hvis det er helt slemt, som det nu sjældent er egentlig.. ja så går vi ind og tager et par vådservietter.. Men kan ikke lige se forskel på karklud og vaskeklud, hvis bare begge er rene.. Sig evt til hende at dem du bruger bliver ikke brugt til køkkenbord osv.. det kan være hun bliver mere rolig så..

Anmeld

7. januar 2011

sne190810

Ad, hvis det er en karkklud som du bruger til alt muligt andet i køkkenet også .. Så ville jeg sige det var pænt klamt!  Fordi kan da forestille mig hvis det var mig selv der skulle ha' sådan en stinkey-joe rundt om munden ..

MEN, hvis det er en ren een og du udelukkende bruger kluden til at vaske hans madglade ansigt, så er det jo hip som haps ..

Anmeld

7. januar 2011

Stald

Louisevt skriver:

Ja som emnet lyder vil jeg hører om i foretrækker at tørre jeres barn om munden ved spisning med en vaskeklud (som min svigermor gør) eller i bruger en kareklud (som jeg gør). Jeg har hele tiden stolet på at de er vasket rene når de bliver kogevasket, men min svigermor bliver ved med at kommentere at jeg bruger kareklude Jeg har overvejet at købe nogle klude der kun bruges til at tøre hans ansigt med... Hvad bruger i?

jeg bruger karklude som jeg er sikker på kun har været brugt til det formål at tørre fingre hænder med...

Bruger ikke mine normale som bruges til borde osv heller ikke selvom de kogevasket

Anmeld

7. januar 2011

Anne G

Vii bruger vaskeklude, men jeg ved at vores dagplejer bruger karklude..

Jeg kan virkelig ikke se problemet i det.. I og med de jo er kogevasket.. Så jeg ville ikke gå ud og købe nogle vaskeklude bare for at gøre hende tilfreds  

Anmeld

7. januar 2011

Louisevt

de er helt rene bare rolig hehe...

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Louisevt skriver:

Jeg har nogle karklude, som jeg kun bruger til Laura. Det er de almindelige engangsklude i lyserød, lyseblå og gul. Laura har de lyserøde. Personligt ville jeg synes det var ulækkert at tørre barnet om munden med karkluden, så derfor har Laura sine egne klude

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

Bruger kun vaskeklude til min datter, da jeg ikke selv ville synes, det var lækkert at bruge en karklud til ansigtet - ren eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.