svigermors vaskeklud kontra min kareklud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Kløver

Louisevt skriver:

Ja som emnet lyder vil jeg hører om i foretrækker at tørre jeres barn om munden ved spisning med en vaskeklud (som min svigermor gør) eller i bruger en kareklud (som jeg gør). Jeg har hele tiden stolet på at de er vasket rene når de bliver kogevasket, men min svigermor bliver ved med at kommentere at jeg bruger kareklude Jeg har overvejet at købe nogle klude der kun bruges til at tøre hans ansigt med... Hvad bruger i?

Jeg har bare tænkt mig at bruge karklude, jeg kogevasker dem alligevel på højeste temperaturer, så tvivler på noget overlever deri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Mira0911

Her har Julie sine helt egne klude til når hun har spist og vi bruger også vådservietter... Mest når vi er ude af huset... 

Anmeld

7. januar 2011

Louisevt

Tak for hurtige svar

Anmeld

7. januar 2011

DLM

jeg har taget et frotte lagen klippet i stykker og lavet klude af det, det er dejlig blødt at blive tørt i ansigtet med

Anmeld

7. januar 2011

slettet_7530

Når vi spiser noget namset er det en ren karklud til lillepigens hænder og mund

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

Om man bruger den ene eller anden klud er sgu lige gyldig.... men bare husk har man brugt en vaskeklud / klud / karklud en gang til et barns mund SKAL den til vask pga. baktuser... Jeg er dagplejer og jeg bruger bløde skumklude og de ryger i skraldespanden efter brug...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

TbCp skriver:

Jeg har almindelige karklude klippet over på midten, så der er to af en klud + jeg har købt nogle billige vaskeklude i Ikea som også bliver brugt til det.
Jeg er dagplejer så bruger maaaange klude til at tørre mund og hænder efter maden

Om man bruger den ene eller anden klud er sgu lige gyldig.... men bare husk har man brugt en vaskeklud / klud / karklud en gang til et barns mund SKAL den til vask pga. baktuser... Jeg er dagplejer og jeg bruger bløde skumklude og de ryger i skraldespanden efter brug...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

Louisevt skriver:

Ja som emnet lyder vil jeg hører om i foretrækker at tørre jeres barn om munden ved spisning med en vaskeklud (som min svigermor gør) eller i bruger en kareklud (som jeg gør). Jeg har hele tiden stolet på at de er vasket rene når de bliver kogevasket, men min svigermor bliver ved med at kommentere at jeg bruger kareklude Jeg har overvejet at købe nogle klude der kun bruges til at tøre hans ansigt med... Hvad bruger i?

Siden de der bløde karklude man kan købe i en pakning med 10 stks i 3 forskellige farver kom frem, har jeg brugt dem
De er 10 gange blødere end nogen vaskeklud og bliver lige så rene eller endda renere, for de kan kogevaskes og det kan en vaskeklud ikke, for så bliver den stiv som et bræt og kradser den lilles hud.
Og det gør min datter da også.
Så brug du bare karkludene til vaskeklude
Jeg kan huske at jeg brugte de lyserøde til Rebecka og de lyseblå til Nickolai, og holdt dem adskilt fra de andre på den måde.
Så sig du bare til svigermaskinen, at det skal hun blande sig uden om.
På en pæn måde naturligvis

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg bruger vaskeklude, men giver gerne de andre ret i at det er ligegyldigt så længe de er rene.

Anmeld

8. januar 2011

NinaNymannMadsen

hvis de er rene så kan jeg ikkes e havd forskellen er. de vasker jo bare barnets ansigt efter maden.

her bruger vi dog vådservietter og køkkenrulle for det meste. alt efter hvor slemt hun har grisset sig til, så bruger vi en kareklud eller en vaskeklud alt efter hvad vi lige får fat i først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.