tvivl om utroskab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Margorie

Hvis det nu var min kæreste der sagde sådan ville jeg stole på ham og ikke lægge mere i det. Jeg stoler 110% på min kæreste- og hvis den dag han giver mig grund til andet kommer- ryger han ud. Det må være hårdt at gå og tvivle hele tiden :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Amso

I din situation ville jeg aldrig opsøge damen.. For det første var det til en fest, og hvor fuld har hun måske været, og hvor meget relativt vil hun så kunnet huske??

Hun har mulighed for at lyve og splitte jer mere ad, og hvis din kæreste finder ud af du har spurgt hende, og fået fat i hendes nummer for at bekræfte hans mulige sandhed?? Det vil da kun gøre ham usikker på at du ikke stoler på ham.. Tror godt du kan stole på det han siger, ellers ville han da bare tie helt stille. Han har sagt det her til dig, fordi han regner med han kan stole på dig, og at du stoler på ham???

Det har krævet meget mod fra hans side at fortælle dig det, uden du skulle tro der var noget i det..?? Bare min mening., Håber i finder ud af det i hvert fald..

Anmeld

7. januar 2011

mor til lille emma

Jeg tror ikke han har været utro!

Han har nok tænkt om det var det rigtige at fortælle dig det eller ej.. og så som en anden nævner, er han kommet frem til, at du hellere skal høre fra ham selv end fra en ude i byen, at der var en kvinde som hang på ham ....

jeg ville ALDRIG tage kontakt til kvinden.. fordi:

1) Hvor skal du vide fra om hun lyver dig op i ansigtet??

2) Forestil dig en pinlig situation din mand ville være i, næste gang de var til fest sammen.. Det at du tager kontakt til hende og spørger hende, viser tegn på din svaghed, og er hun en k...... udnytter hun det.. (siger ikke at din mand vil falde for det, men det kan blive pinligt for ham)

3) jeg ville simpelthen vælge at stole på min mand..! og stoler jeg ikke på ham, ville jeg da tage med til fest

Det er IKKE et negativt svar, bare min mening

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

mor til lille emma skriver:

Jeg tror ikke han har været utro!

Han har nok tænkt om det var det rigtige at fortælle dig det eller ej.. og så som en anden nævner, er han kommet frem til, at du hellere skal høre fra ham selv end fra en ude i byen, at der var en kvinde som hang på ham ....

jeg ville ALDRIG tage kontakt til kvinden.. fordi:

1) Hvor skal du vide fra om hun lyver dig op i ansigtet??

2) Forestil dig en pinlig situation din mand ville være i, næste gang de var til fest sammen.. Det at du tager kontakt til hende og spørger hende, viser tegn på din svaghed, og er hun en k...... udnytter hun det.. (siger ikke at din mand vil falde for det, men det kan blive pinligt for ham)

3) jeg ville simpelthen vælge at stole på min mand..! og stoler jeg ikke på ham, ville jeg da tage med til fest

Det er IKKE et negativt svar, bare min mening

jeg forstår din pointe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.