tvivl om utroskab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.214 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste kom forleden og fortalte at denne fest han var til.  var der en "meget sød" kvinde som hele tiden hang på ham, spurgte hvad han havde lyst til at gøre med hende osv, han sagde så til mig at han forklarede hende at han bestemt ikke var intresseret i noget med hende, og sådan skulle det forblive.

Dette vælger han at fortælle mig nogle dage efter denne aften, hvilket egentlig får mig til at tvivle på om han nu også taler sandt, for hvis det var sådan en lille bagatel som han fortæller det er for ham, så undre det mig kraftigt at han har ventet så "længe" med at fortælle mig det.

Egentlig så ville jeg da hellere være den information for uden, når han ikke fortalte mig med det samme.

Jeg har nu valgt tage kontakt til denne her kvinde, og spurgt hende om hvad der egentlig skete den aften, og venter på svar fra hende endnu.

puha bare lidt tanker og brok herfra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

sismofutten

Altså, min tanke er, at hvis han har lavet noget, ville han da slet ikk havde fortalt dig noget - men han vælger jo at sige det til dig..

Hvis det var min mand, ville jeg stole 100% på ham, og være glad for at han fortalte mig det, så jeg ikk skulle høre det fra andre..

Anmeld

7. januar 2011

TbCp

Tror du ikke at han til at starte med slet ingenting har ville sige, netop fordi det var en lille bagatel for ham.... men så har han måske tænkt at der var andre der ville fortælle dig om denne kvinde der hang på din kæreste hele aftenen, og så er det vel trods alt bedre at han selv har sagt det.....
Havde du fået det at vide fra en anden ville du måske endnu mere have troet han var dig utro fordi han ingenting har sagt!

Har han været dig utro før siden du tvivler på hans ord?

Anmeld

7. januar 2011

Den lykkelige

Jeg ville også synes det var mærkelig og ikke særlig sjov situation.. men netop fordi han siger det ville jeg stolepå ham.. Hvis ha havde lavet noget havde han jo ikke sagt det..  Men jeg ville aldrig skrive til hende.. tænker at hvis din kæreste jo virkelig er ærlig, så bliver han sku nok ikke så glad når/hvis han finder ud af du har spurgt hende... i stedet for at stole på ham..

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Altså, min tanke er, at hvis han har lavet noget, ville han da slet ikk havde fortalt dig noget - men han vælger jo at sige det til dig..

Hvis det var min mand, ville jeg stole 100% på ham, og være glad for at han fortalte mig det, så jeg ikk skulle høre det fra andre..

Det var også min første tanke og følelse omkring den besked, men efterfølgende er jeg kommet mere og mere i tvivl, fordi han plejer at fortælle mig sådan nogle ting med det samme til mig om morgenen.

Anmeld

7. januar 2011

twinboys

sismofutten skriver:

sådan tænker jeg også

Anmeld

7. januar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Min kæreste kom forleden og fortalte at denne fest han var til.  var der en "meget sød" kvinde som hele tiden hang på ham, spurgte hvad han havde lyst til at gøre med hende osv, han sagde så til mig at han forklarede hende at han bestemt ikke var intresseret i noget med hende, og sådan skulle det forblive.

Dette vælger han at fortælle mig nogle dage efter denne aften, hvilket egentlig får mig til at tvivle på om han nu også taler sandt, for hvis det var sådan en lille bagatel som han fortæller det er for ham, så undre det mig kraftigt at han har ventet så "længe" med at fortælle mig det.

Egentlig så ville jeg da hellere være den information for uden, når han ikke fortalte mig med det samme.

Jeg har nu valgt tage kontakt til denne her kvinde, og spurgt hende om hvad der egentlig skete den aften, og venter på svar fra hende endnu.

puha bare lidt tanker og brok herfra  

mænd tænker ikke lige som kvinder som vi jo alle ved.. (ikke ment negativt)

men hvis de er ude for en oplevelse, som din kæreste/mand betegner som en bagatel så tænker de faktisk ikke mere over det med det samme, og kommer måske først til at tænke på det nogle dage efter, og derfor bringer det op..

med kvinder fortæller de jo situationen med det samme, for at få lettet samvittigheden hvis man kan sige det sådan..

jeg tror egentlig ikke han har været dig utro eller noget.. for så tror jeg slet ikke han ville have nævnt episoden overhovedet i frygt for at du skulle prøve at få fat på kvinden eller andet og finde frem til sandheden...

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Tror du ikke at han til at starte med slet ingenting har ville sige, netop fordi det var en lille bagatel for ham.... men så har han måske tænkt at der var andre der ville fortælle dig om denne kvinde der hang på din kæreste hele aftenen, og så er det vel trods alt bedre at han selv har sagt det.....
Havde du fået det at vide fra en anden ville du måske endnu mere have troet han var dig utro fordi han ingenting har sagt!

Har han været dig utro før siden du tvivler på hans ord?

Nej han har ikke før været mig utro, men han er selv en generel mistroisk person, så måske det smitter lidt nu i denne situation.

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

mænd tænker ikke lige som kvinder som vi jo alle ved.. (ikke ment negativt)

men hvis de er ude for en oplevelse, som din kæreste/mand betegner som en bagatel så tænker de faktisk ikke mere over det med det samme, og kommer måske først til at tænke på det nogle dage efter, og derfor bringer det op..

med kvinder fortæller de jo situationen med det samme, for at få lettet samvittigheden hvis man kan sige det sådan..

jeg tror egentlig ikke han har været dig utro eller noget.. for så tror jeg slet ikke han ville have nævnt episoden overhovedet i frygt for at du skulle prøve at få fat på kvinden eller andet og finde frem til sandheden...

Måske.. Han sagde bare at han havde gået og tænkt på det i nogle dage, og han først nu havde kunne tage sig sammen til at sige det.

I mit lille hovede, tænker jeg bare om han mon ville have fortalt noget mere, men fortrød undervejs, påtrods af at jeg smilede og snakkede dæmpet under samtalen.

Anmeld

7. januar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Måske.. Han sagde bare at han havde gået og tænkt på det i nogle dage, og han først nu havde kunne tage sig sammen til at sige det.

I mit lille hovede, tænker jeg bare om han mon ville have fortalt noget mere, men fortrød undervejs, påtrods af at jeg smilede og snakkede dæmpet under samtalen.

det er heller ikke for at fortælle dig at du overhovedet ikke skal tænke over om han har været dig utro...

for det er sku aldrig til at vide...

det var bare for at fortælle at ikke alle tænker ens..

men måske du skulle sætte dig ned når der er ro til det, og fortælle ham hvordan du egentlig opfattede og har efterfølgende reageret på det han har sagt, og det ikke er fordi du vil gå rundt og være mistroisk eller jaloux, men at du bare har undret dig over at han har gået og tænkt over det uden at sige noget hvis der intet er i det

Håber kun på at jeg er til hjælp uden at lyde forvirrende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.