tvivl om utroskab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

det er heller ikke for at fortælle dig at du overhovedet ikke skal tænke over om han har været dig utro...

for det er sku aldrig til at vide...

det var bare for at fortælle at ikke alle tænker ens..

men måske du skulle sætte dig ned når der er ro til det, og fortælle ham hvordan du egentlig opfattede og har efterfølgende reageret på det han har sagt, og det ikke er fordi du vil gå rundt og være mistroisk eller jaloux, men at du bare har undret dig over at han har gået og tænkt over det uden at sige noget hvis der intet er i det

Håber kun på at jeg er til hjælp uden at lyde forvirrende..

Det er du bestemt, men nu må jeg se hvad hun svare, hvis hun overhovedet svarer, tror bare jeg har brug for at høre fra hendes mund at der intet skete.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Det er du bestemt, men nu må jeg se hvad hun svare, hvis hun overhovedet svarer, tror bare jeg har brug for at høre fra hendes mund at der intet skete.

man har også bare brug for engang imellem at høre det fra den anden part også hvis der er mulighed for det..

krydser fingre for at det er en god nyhed hun skriver tilbage..

Anmeld

7. januar 2011

sismofutten

Gittemor09 skriver:

man har også bare brug for engang imellem at høre det fra den anden part også hvis der er mulighed for det..

krydser fingre for at det er en god nyhed hun skriver tilbage..

Enig..

Og synes altså at du bagefter den gode nyhed (som jeg håber du får ;-)) skal tage en snak med manden, så lignende misforståelser ikk sker i fremtiden :-)

Pøj pøj med det :-)

Anmeld

7. januar 2011

Holbæktrunten

Tænker at det er op til dig om du vil tro ham/hende. Kan desværre ikke give dig et facit, og kan argumentere både for og imod.

I stedet vil jeg fortælle hvad min første indskydelse var:

Han har gået og grublet over en måde at få det sagt på de sidste par dage, men det er dælme svært at få sagt. Uanset om der skete noget eller ej. Især hvis man selv er en jaloux type

Held og lykke

Anmeld

7. januar 2011

Frøken J.

TbCp skriver:

Tror du ikke at han til at starte med slet ingenting har ville sige, netop fordi det var en lille bagatel for ham.... men så har han måske tænkt at der var andre der ville fortælle dig om denne kvinde der hang på din kæreste hele aftenen, og så er det vel trods alt bedre at han selv har sagt det.....
Havde du fået det at vide fra en anden ville du måske endnu mere have troet han var dig utro fordi han ingenting har sagt!

Har han været dig utro før siden du tvivler på hans ord?

Lige præcis!

Og trådstarter, synes egentlig det er temmelig ærgerligt du nu har kontaktet hende pigen. Synes du skal stole på din kæreste, for at åbentlyst betvivle hans ord ved at skrive til hende kan give dybe spor i forholdet forstået på den måde, at han føler du ikke har tillid. Det er ærgerligt.

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Lige præcis!

Og trådstarter, synes egentlig det er temmelig ærgerligt du nu har kontaktet hende pigen. Synes du skal stole på din kæreste, for at åbentlyst betvivle hans ord ved at skrive til hende kan give dybe spor i forholdet forstået på den måde, at han føler du ikke har tillid. Det er ærgerligt.

Måske, men vi har desværre tidligere i vores forhold haft nogle situationer hvor ærlighed ikke stod øverst på listen, og derfra stammer min usikkerhed nok, jeg har nu snakket med hende og der var ingen ting, hvilket jo også er fint.

Nogle gange gør ens egne tanker tingene lidt mere farverige end hvad virkeligheden er.

Anmeld

7. januar 2011

Maria-s

Anonym skriver:

Min kæreste kom forleden og fortalte at denne fest han var til.  var der en "meget sød" kvinde som hele tiden hang på ham, spurgte hvad han havde lyst til at gøre med hende osv, han sagde så til mig at han forklarede hende at han bestemt ikke var intresseret i noget med hende, og sådan skulle det forblive.

Dette vælger han at fortælle mig nogle dage efter denne aften, hvilket egentlig får mig til at tvivle på om han nu også taler sandt, for hvis det var sådan en lille bagatel som han fortæller det er for ham, så undre det mig kraftigt at han har ventet så "længe" med at fortælle mig det.

Egentlig så ville jeg da hellere være den information for uden, når han ikke fortalte mig med det samme.

Jeg har nu valgt tage kontakt til denne her kvinde, og spurgt hende om hvad der egentlig skete den aften, og venter på svar fra hende endnu.

puha bare lidt tanker og brok herfra  

Jeg tror din kæreste har gået og tænkt over det et par dage, fordi han lige skulle finde ud af hvordan han skulle få det sagt. Ikke fordi han har lavet noget han som sådan ikke måtte, men fordi han alligevel er bange for at har gjort noget der kunne såre der hvis du fik det af vide fra andre.

MAn skal passe rigtig meget på med at krydse den barrierer der er med at tjekke op på om det hinanden nu siger er rigtigt. Nu siger du at du har taget kontakt til hende der hang op af ham og at hun har svaret tilbage. Det er jo rigtig fint at hun også siger at der ikke var noget, men føler du alligevel ikke at du er gået lidt bag om din kærestes ryg?.... Hvis hun nu fortæller ham at du har kontaktet hende, så kan du risikere at din kæreste bliver utrolig såret over at du ikke stoler på ham.... Og en anden gang vil han ikke sige noget til dig, for du tror jo alligevel ikke på ham... Det er en lille snebold der hurtigt kan rulle sig rigtig stor.

Jeg synes du skal tage en snak med din kæreste. Fortælle ham at du tog kontakt til hende, hvorfor du gjorde det og så skal i få snakket om hvordan i i fremtiden skal håndtere sådanne situationer. Det er vigtigt man hviler i sig selv og hinanden. At man giver hinanden plads og stoler på det hinanden siger. Ellers mener jeg et forhold er "dømt til døden".

Jeg skriver det ikke for at såre dig eller gøre dig ked af det. Men jeg har selv i en periode haft en svær trang til at tjekke min kærestes emails fordi der var piger der skrev til ham på FB (private breve eller anmodninger om venskab som jeg tilfældigvis så, hvis vi sad ved siden af hinanden når han var på hotmail), som han sagde bare var gamle bekendte. Jeg har aldrig gjort det, tjekket hans mail og det er jeg SÅ glad for. For så ville jeg have krydset en grænse som jeg ikke ville kunne gå tilbage over og ærligheden og troværdigheden imellem os ville være brudt.

Og jeg fik kigget på mig selv og set at det egentlig ikke handlede om om jeg troede han lavede noget han ikke måtte. Det handlede om at jeg ikke længere hvilede på samme måde i mig selv og at selvsikkerheden havde forandret sig. Så det handlede om mig og IKKE om ham. Vi har også fået snakket om dette og jeg har fortalt ham omkring mine følelser og hvad jeg har brug for fra hans side. At jeg har brug for lidt flere knus og kram og at det betyder meget for mig om han fx skriver tilbage på søde sms'er eller hvor meget det betyder for mig når han engang imellem ringer til mig om morgenen når jeg er kommet på arbejde og han er på vej selv, og siger; jeg ville bare lige sige kan du have en rigtig dejlig dag skat!

Så mit råd er; snak med din kæreste. Kommunikation i et forhold er SÅ vigtigt. Og beslut med dig selv om du bliver for jaluex (staves) når han fortæller om episoder som den du nævner, så du kan sige til ham om du vil høre om det eller ej.

Anmeld

7. januar 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Min kæreste kom forleden og fortalte at denne fest han var til.  var der en "meget sød" kvinde som hele tiden hang på ham, spurgte hvad han havde lyst til at gøre med hende osv, han sagde så til mig at han forklarede hende at han bestemt ikke var intresseret i noget med hende, og sådan skulle det forblive.

Dette vælger han at fortælle mig nogle dage efter denne aften, hvilket egentlig får mig til at tvivle på om han nu også taler sandt, for hvis det var sådan en lille bagatel som han fortæller det er for ham, så undre det mig kraftigt at han har ventet så "længe" med at fortælle mig det.

Egentlig så ville jeg da hellere være den information for uden, når han ikke fortalte mig med det samme.

Jeg har nu valgt tage kontakt til denne her kvinde, og spurgt hende om hvad der egentlig skete den aften, og venter på svar fra hende endnu.

puha bare lidt tanker og brok herfra  

Først vil jeg sige, at det kan være "farligt at tage kontakt til hende, for hvad nu hvis hun er skide fornærmet over at han ikke ville noget sammen med hende. Ja ved ik, tror ikke jeg ville have kontaktet hende. Ville nok vælge at stole på ham.

Og hvis det er en bagatel for ham, ja så kan det være han faktisk ikke har skænket det en tanke, og er derfor han først fortæller det et par dage senere

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Tror du ikke at han til at starte med slet ingenting har ville sige, netop fordi det var en lille bagatel for ham.... men så har han måske tænkt at der var andre der ville fortælle dig om denne kvinde der hang på din kæreste hele aftenen, og så er det vel trods alt bedre at han selv har sagt det.....
Havde du fået det at vide fra en anden ville du måske endnu mere have troet han var dig utro fordi han ingenting har sagt!

Har han været dig utro før siden du tvivler på hans ord?

Jeg er helt enig. Desuden synes jeg du skal stole på ham, netop fordi han har fortalt dig om episoden. Hvad nu hvis den kvinde, der gerne ville være sammen med ham, fortæller dig, at de har været sammen? Hun må vel være interesseret i at skabe splid mellem jer.

Hvad vil du så gøre? Stole på ham eller hende?

Anmeld

7. januar 2011

aarhusmor

Jeg synes det er frisk at du har skrevet til hende og hvis hendes svar giver dig en portion tryghed, så synes jeg at du har gjort det rigtige. Nu ved hun også at han sladrer derhjemme og så kan det være at hun ikke gør det igen

Jeg synes også der er en tendens til at man skal passe på med at være jealous. Men det er nu engang det mennesker af og til er. SÅ istedet for at lægge bånd på sine følelser og lade som om man ikke er ked af det og bange, Så er det da bedre at indrømme det og gøre som du har gjort. Spørge ham eller hende om der skete noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.