3 måneders vaccination....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

N&J

Tjuhl skriver:

okay, må de godt få sun lolly når de er 3 måneder?

jeg har heller ikke brugt panodil overhovedet til hende, jeg tænkte bare, at man måske skulle have det hjemme hvis hun blev syg...i don't know  hun slår mig ikke som en sygdomsramt pige...altså sådan i fremtiden, jeg tror hun er ligesom mig og virkelig skal fodres med sygdomme før de påvirker hende - men det kan man jo så også sige at man netop bliver ved en vaccination

det er i hvert fald betryggende at vide, at en moders kærlighed burde kunne klare det

Ja okey, det ved jeg faktisk ikke..  men Nikita fik også grød allerede som 4 mdr. efer sp anbefaling.. men jeg gav en smule til hende, fordi hun nærmest ingen bryst tog eller ville drikke kogt vand.. hun var så også 3½ mdr. da hun fik den.. 

Ja, meget betryggende at vide at det blot kræver en mors kærlighed.. det var så også den samme læge som jeg fik til at se på Nikita efter hun havde fået dignoseret astmatisk bronkitisk, som kunne fortælle mig at der var intet galt med hende.. så jeg stoler 100 % på hendes vurdering, men derfor er det stadig godt med panodil i huset..

Held og lykke med vacinationen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Sols fest er jo 16 dage efter og vi ved at vi kan være uheldige at reaktionen på vaccinen først kommer der, så hun er skidt til festen...men vi håber at det IKKE er tilfældet

Hvem har fortalt dig det? Børnelægen samt vores alm. lægen sagde der ville komme en reaktion inden 24 timer

(Og det er MFR der kan give reaktion op til 10 dage efter)

Men dronningen, fik 41 i feber og var meget sløj i en lille uges tid. Men jeg tror det var pga. hun jo fik den da hun var 3 mdr. men korrigeret var hun jo kun 1½ mdr. samt kun vejede knap 4 kg. (Ved ftf. følger lægerne fødselsalder og ikke den korrigeret) men ja jeg tror hun blev så sløj pga. hendes lave vægt, så pga. det har hun jo fået rigtig meget vaccine ind i kroppen. (Hvis du forstår)

Men ja kogt vand, samt panodil.

Anmeld

7. januar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Tjuhl skriver:

vi er rimelig enige om ikke at tage MFR vaccinen. men hun skal jo have stivkrampe og den slags, såe... efter vi har talt med Karls far der er læge og også talt med vores SP som er rimelig hippie agtig med den slags, så er vi enige om, at give nogle af vaccinerne. og 3 måneders er en af dem

så vidt jeg husker var det MFR der var problemet for jer, ikke? (eller husker jeg helt galt?! )

Herhjemme var MFR den eneste Alexander IKKE reagerede på,og jeg var også meget i tvivl om han skulle have den,da han reagerede kraftigt på de andre,med høj feber.
Og jeg har også hørt om andre hvor MFR er den de reagerer mindst på.

Bare til din info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.