3 måneders vaccination....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja jeg ved nemlig godt at det er meget forskelligt, derfor tænkte jeg, at hvis I nu skrev hvordan det havde været med jeres, så vidste jeg hvad jeg skulle forberede mig på worst case scenario-agtigt

Sols fest er jo 16 dage efter og vi ved at vi kan være uheldige at reaktionen på vaccinen først kommer der, så hun er skidt til festen...men vi håber at det IKKE er tilfældet

vi køber noget panodil, så har vi det, hvis det er. men jeg krydser fingre for, at hun bare tager det som en ørn  selve vaccinationen er jeg ikke vildt bekymret for. jeg har godt hørt at det er forfærdeligt (da min mor skulle fortælle om da jeg blev vaccineret, begyndte hun rent faktisk at græde i telefonen, så forfærdeligt havde det åbenbart været, at det stadig sad i hende nu 29 år efter ), men jeg har det lidt med det som med alt andet, at hvad JEG synes er slemt, skal ikke præge Sol, hun er nødt til at have den opfattelse at det hele er okay og nok skal gå når jeg og Søren er der. Også selvom det gør ondt at blive stukket!

Ja, de græder meget hjerteskærende... Men præcis som du siger, så er mor og far nødt til at bevare fatningen og være de "trygge rammer"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja, de græder meget hjerteskærende... Men præcis som du siger, så er mor og far nødt til at bevare fatningen og være de "trygge rammer"

ja - og så må jeg komme herind og vræle når hun sover efterfølgende

Anmeld

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja - og så må jeg komme herind og vræle når hun sover efterfølgende

Ja! Så kan du tud brøle til os:0) det sværeste jeg har prøvet var da Nikoline som 8 mdr skulle have taget blodprøve! Det var ren tortur og føltes som det vildeste overgreb... Pyyy ha

Anmeld

7. januar 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja! Så kan du tud brøle til os:0) det sværeste jeg har prøvet var da Nikoline som 8 mdr skulle have taget blodprøve! Det var ren tortur og føltes som det vildeste overgreb... Pyyy ha

virkelig? er det fordi det blir taget som "normalt"? eller? for da Sol skulle ha taget i hælen fortrak hun ikke en mine og det var vi blevet advaret om, var ganske skrækkeligt

Anmeld

7. januar 2011

anna-jonas

Du kender vores historie......................og det er worst case scenario. Men jeg troede at i havde besluttet ikke at vaccinere??

Knus Mette

Anmeld

7. januar 2011

oo

anna-jonas skriver:

Du kender vores historie......................og det er worst case scenario. Men jeg troede at i havde besluttet ikke at vaccinere??

Knus Mette

vi er rimelig enige om ikke at tage MFR vaccinen. men hun skal jo have stivkrampe og den slags, såe... efter vi har talt med Karls far der er læge og også talt med vores SP som er rimelig hippie agtig med den slags, så er vi enige om, at give nogle af vaccinerne. og 3 måneders er en af dem

så vidt jeg husker var det MFR der var problemet for jer, ikke? (eller husker jeg helt galt?! )

Anmeld

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

virkelig? er det fordi det blir taget som "normalt"? eller? for da Sol skulle ha taget i hælen fortrak hun ikke en mine og det var vi blevet advaret om, var ganske skrækkeligt

Nikoline fik også taget hæl prik mange gange, men som spæd registrerer de ikke smerten på samme måde... Men ja, Nikoline blev lagt på en briks, Martin holdt overkroppen og jeg holdt benene... En bioanalytiker tog fat i hendes arm og holdt den og en anden tog en voksen nål og stak, fandt intet og begyndte derfor at "rode" rundt med nålen!!! Stak igen og rodede igen!!! Stak igen og sagde "det er vidst ikke lige min opturs dag idag"... Stak fjerde gang ìg så sagde vi STOP! Hvilket de ikke forstod! Jeg kan stadig tude over det

Anmeld

7. januar 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

Nikoline fik også taget hæl prik mange gange, men som spæd registrerer de ikke smerten på samme måde... Men ja, Nikoline blev lagt på en briks, Martin holdt overkroppen og jeg holdt benene... En bioanalytiker tog fat i hendes arm og holdt den og en anden tog en voksen nål og stak, fandt intet og begyndte derfor at "rode" rundt med nålen!!! Stak igen og rodede igen!!! Stak igen og sagde "det er vidst ikke lige min opturs dag idag"... Stak fjerde gang ìg så sagde vi STOP! Hvilket de ikke forstod! Jeg kan stadig tude over det

WHAT?!

det er bare for meget altså!!

Anmeld

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

WHAT?!

det er bare for meget altså!!

Det gjorde helt forfærdeligt ondt heeeelt inde i hjertet! Og Nikoline har været lægeskræk siden! Først nu, hvor hun er to år, kan vi have gode ture til lægen! Øv mand, jeg tror også godt de kunne se alvoren hos Martin dengang!

Anmeld

7. januar 2011

oo

anna-jonas skriver:

Knus Mette

nej, det var jo kighosten der skadede Ida...det VED jeg jo godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.