Sol skal vaccineres den 26. januar og nu skal jeg bare lige høre om der er nogle ting jeg skal være særligt opmærksom på efterfølgende? eller hvad jeg kan forvente? Er der noget som er klogt at have hjemme...fx panodil eller andet? Hvis hun reagerer på vaccinationen, hvordan er det så typisk? Og hvad skal JEG reagerer på?
Altså jeg spurgte min læge, og hun var ikke til unødvendig medicin, hvilket jeg heller ikke er, så da jeg spurgte om panodil, sagde hun (meget 60'er agtig syntes jeg dengang) at hun bare skulle have en moders kærlighed, hun kunne blive lidt varm og få det dårligt, men at det var meget normal, og ja det passede også meget godt.. men det er jo helt op til den enkelte, nu boede jeg lige overfor skadestuen, så har aldrig fundet det nødvendig med panodil, men idet i bor hvor I bor er det nok en god ide at have liggende, medmindre I har feberkramper i familien, for så er det vist noget andet i skal have, min nevø fik det, og måtte en tur på hospitalet, da panodilen er febernedsættende, men når den så holder op, kan feberen ryge i vejret og netod give feberkramper, så han fik noget andet, men kan ikke huske hvad.. desværre..
Jeg havde sunlolly i fryseren, det hjalp
Anmeld