hvor mange skraldeposer bruger I pr. dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Nalle

1-2 om dagen, for det meste en
Vi har så også to ble børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Fru Hansen

Mor-til-Hasse skriver:

Ja, ved godt det er et mystisk spørgsmål, men havde lige en mindre "diskussion" med kæresten igår, som åbenbart synes at det at bruge 1(cirka, nogle dage flere) er vildt meget! altså det er skraldeposen som man oftest har ved vasken jeg snakker om.. vi fylder cirka 1 om dagen, og det synes jeg da ikke er galt...  men hvad mener I? hvor mange bruger I om dagen??

knus digne - mor til hasse

I køkkenet bruger vi 1-2 poser dagligt og det samme på badeværelset hvor puslebordet er. Men jeg er dagplejer til 4 børn og har selv tre børn. Så det kan du nok ikke helt sammenligne med

Jeg er meget opmærksom på ikke at smide mad ud. Jeg prøver at få brugt det hele inden det udløber. Både af økonomiske hensyn men også af ressource-hensyn. 
Det vi smider ud er mest emballage fra mad og bleer.
Jeg syntes faktisk vi har meget emballage.  Jeg kan blive noget så irriteret på hvordan mange varer emballeres. Men det er jo ikke det din tråd handler om

Anmeld

6. januar 2011

Sesse89

Vi bruger ca ½ pose pr dag.
Men vi sorter også i det og efter mine kærestes meninger sorter jeg det for meget

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

1-2 om dagen men har jo også 4-5 ble børn i dagtimerne...

men her sortere vi så alt til genbrug...så det ryger ikke i skraldespanden...

Majbritt

Anmeld

6. januar 2011

signe.

Sesse89 skriver:

Vi bruger ca ½ pose pr dag.
Men vi sorter også i det og efter mine kærestes meninger sorter jeg det for meget

de der kærester skal åbenbart bare have en mening om ALT

Anmeld

6. januar 2011

Carina1977

Mor-til-Hasse skriver:

Ja, ved godt det er et mystisk spørgsmål, men havde lige en mindre "diskussion" med kæresten igår, som åbenbart synes at det at bruge 1(cirka, nogle dage flere) er vildt meget! altså det er skraldeposen som man oftest har ved vasken jeg snakker om.. vi fylder cirka 1 om dagen, og det synes jeg da ikke er galt...  men hvad mener I? hvor mange bruger I om dagen??

knus digne - mor til hasse

Jeg synes også det er meget, men det kommer jo også an på, hvor stor familien er. Her skifter vi pose hver 2-3. dag, men vi er jo så også kun 2

Anmeld

6. januar 2011

Maise

vi fylder 1 til 1,5 inkl. bleer. alt øko har vi en spand til som bliver sorteret, samt papir, pap, glas osv. sorterer vi også.

Anmeld

6. januar 2011

Diana...

1-2 om dagen. 

Anmeld

6. januar 2011

lotte32

Vi er 2 voksne og 2 børn (ovre blealderen - for lææængst) og jeg skifter vores hver dag, men kun fordi det er en vane, for den er langt fra fyldt, vil tro den ku holde  min. 2-3 dage hvis jeg ikke tømte den hver dag 

Lotte

Anmeld

6. januar 2011

Isabella_mor

jeg kan godt komme op på to hvis jeg får oprydningsflip i mit køleskab... jeg er ikke god til at stå og få mit skrald til at fylde mindre altid... orker kun liiiiige at folde mælkekartonnerne til en skjorte...   dem der kan foldes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.