hvor mange skraldeposer bruger I pr. dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Mathilde

Jeg tror vi bruger 1-1½ om dagen. Vi bruger af og til indkøbsposer til affald og der kan jo være en del i dem vi er to voksne og 1 barn.

Vi putter ikke bleer, pap, papir osv i den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

slettet_7530

Vi bruger 1 til køkkenaffald og en til lorteble og tisseble

Anmeld

6. januar 2011

FrkT

Vi bruger MINDST 1 om dagen. Tit også 2. Så tror i gennemsnit at vi fylder 1½ pose om dagen. Og vi er kun 2 personer (plus svigerfar her i vinterperioden). Men vi drikker til gengæld også ca. 3 liter mælk om dagen, og er IKKE gode til at folde den tomme karton sammen 

Anmeld

6. januar 2011

signe.

FrkT skriver:

Vi bruger MINDST 1 om dagen. Tit også 2. Så tror i gennemsnit at vi fylder 1½ pose om dagen. Og vi er kun 2 personer (plus svigerfar her i vinterperioden). Men vi drikker til gengæld også ca. 3 liter mælk om dagen, og er IKKE gode til at folde den tomme karton sammen 

lyder meget som her hehe.. min kæreste er STORforbruger af mælk, men han henter det ofte hos en landmand- du ved direkte fra koen AD! så jeg har ofte min minimælk i fred og det tager et par dage at tømme den

Anmeld

6. januar 2011

FrkT

Mor-til-Hasse skriver:

lyder meget som her hehe.. min kæreste er STORforbruger af mælk, men han henter det ofte hos en landmand- du ved direkte fra koen AD! så jeg har ofte min minimælk i fred og det tager et par dage at tømme den

Okay, hehe. Her har vi altid skummetmælk og letmælk. Jeg kan slet ikke lide minimælk, synes det smager af vand i stedet for mælk.

Hvis vi bare drikker et glas mælk sådan, så er det skummetmælk, men i kaffe eller på mælkemad eller sådan noget, så er det letmælk. Og svigerfar drikker også letmælk (han ville vist helst drikke sød, men det har vi altså ikke her i huset - vi er rigeligt tykke i forvejen, hehe).

Anmeld

6. januar 2011

signe.

FrkT skriver:

Okay, hehe. Her har vi altid skummetmælk og letmælk. Jeg kan slet ikke lide minimælk, synes det smager af vand i stedet for mælk.

Hvis vi bare drikker et glas mælk sådan, så er det skummetmælk, men i kaffe eller på mælkemad eller sådan noget, så er det letmælk. Og svigerfar drikker også letmælk (han ville vist helst drikke sød, men det har vi altså ikke her i huset - vi er rigeligt tykke i forvejen, hehe).

haha, jamen så er det da godt han kan indordne sig, ellers må han købe sin egen sødmælk

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Mor-til-Hasse skriver:

Ja, ved godt det er et mystisk spørgsmål, men havde lige en mindre "diskussion" med kæresten igår, som åbenbart synes at det at bruge 1(cirka, nogle dage flere) er vildt meget! altså det er skraldeposen som man oftest har ved vasken jeg snakker om.. vi fylder cirka 1 om dagen, og det synes jeg da ikke er galt...  men hvad mener I? hvor mange bruger I om dagen??

knus digne - mor til hasse

Jeg tømmer vel vores hver 2. dag ca.

Anmeld

6. januar 2011

signe.

Baagøe skriver:

Jeg tømmer vel vores hver 2. dag ca.

wow.. det kun i sjældne tilfaæde vores holder i to dage... og så er det virkelig også fordi jeg bare stopper den så meget at den er ved at revne

Anmeld

6. januar 2011

FrkT

Mor-til-Hasse skriver:

haha, jamen så er det da godt han kan indordne sig, ellers må han købe sin egen sødmælk

Ja men han drikker ét glas mælk om dagen, så den ville næsten også nå at blive for gammel hvis det var....

Anmeld

6. januar 2011

Becks

Jeg tømmer min hver 4-5 dag, medmindre der er madvarer i, så ryger den ud hver dag!

Men jeg er også bare mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.